Tiket2 Indonesia to międzynarodowy serwis e-commerce działający w branży Travel od 2010 roku. Jesteśmy jednym z najbardziej popularnych portali turystycznych w indonezyjskiej sieci - każdego miesiąca odwiedza nas ponad półtora miliona internautów. Codziennie przetwarzamy, prezentujemy i sprzedajemy tysiące biletów lotniczych, jednocześnie dbając o najwyższy standard obsługi naszych klientów.
-
Wdrażanie oraz koordynowanie projektów marketingowych w serwisie e-commerce
-
Monitorowanie działań i poszukiwanie szans na budowanie przewagi nad konkurencją
-
Planowanie działań wykorzystania email marketingu w celu zwiększenia ruchu na stronie
-
Wspieranie działań content marketingowych
-
Ścisła współpraca z działem marketingu oraz IT
-
Analiza efektywności prowadzonych działań oraz raportowanie wyników pracy
-
Doświadczenie w obszarze e-marketingu
-
Zainteresowanie tematyką branżową oraz chęć poszerzania swojej wiedzy w zakresie online marketingu
-
Chęć zdobywania doświadczeń w wykorzystaniu szerokiego wachlarza rozwiązań z obszaru marketingu internetowego w celu pozyskiwania ruchu na stronie
-
Zdolność analitycznego myślenia
-
Samodzielność oraz rzetelność w wykonywaniu obowiązków
-
Mnóstwo pozytywnej energii
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Znajomość najnowszych trendów oraz technik w obszarze marketingu internetowego
- Znajomość zagadnień związanych z SEO
- Znajomość popularnych narzędzi analitycznych umożliwiających mierzenie efektywności działań
- Wiedza na temat optymalizacji strony internetowej o charakterze e-commerce pod kątem wyszukiwarek
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii AdWords
-
Pracę w obszarze niezwykle dynamicznego internetowego rynku azjatyckiego
-
Realny wpływ na produkt oraz kierunek rozwoju serwisu internetowego
-
Dostęp do wszystkich potrzebnych narzędzi
-
Współpracę z zespołem zaangażowanych specjalistów
-
Pracę w biurze zlokalizowanym na wrocławskim rynku
-
Wysokie wynagrodzenie z możliwością otrzymania dodatkowych premii