Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A to lider branży edukacyjnej w Polsce i rozpoznawalna, godna zaufania marka z wartościami i tradycją. Obecnie WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej. Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.
Obecnie do pracy w dziale Marketingu poszukujemy:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie:
- współtworzyć strony www i rozwijać ich funkcjonalności
- realizować powierzone kampanie marketingowe w Internecie w ramach strategii promocji produktu
- monitorować skuteczność realizowanych działań, wskazywać ryzyka i rekomendować rozwiązania
- analizować ruch na stronie i efektywność działań marketingowych w oparciu o Google Analytics
Oczekujemy:
- doświadczenia w e-marketingu, na podobnym stanowisku
- znajomości narzędzi: Google AdWords/ Google Analytics/ Manager reklam na Facebooku
- znajomości html/CSS
- umiejętności obsługi systemów zarządzania treścią
- znajomości języka angielskiego
- doświadczenia w pracy z agencjami interaktywnymi oraz grafikami
- dobrej organizacji i umiejętności pracy pod presją czasu
- zainteresowania nowymi technologiami
Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi procesów automatyzacji w marketingu.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
- atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość rozwoju kompetencji na samodzielnym stanowisku
- możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
- przyjazną kulturę organizacyjną
Poznaj
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Łączy nas… edukacja!
Zatrudniamy 600 pracowników, rocznie mamy ponad dwa tysiące współpracowników. Pracujemy w różnorodnych zespołach nastawionych na współpracę i innowacyjność.