Pasjonujesz się fotografią, marketingiem online i potrafisz połączyć te dwie rzeczy, by klienci chcieli kupować fotoprodukty właśnie u Ciebie? Jesteś osobą pełną pasji i zaangażowania? Świetnie! Właśnie Ciebie szukamy!
Poszukujemy utalentowanego Specjalisty ds. e-marketingu z językiem niemieckim do prowadzenia kompleksowych działań marketingowych.
- opiekować się strategią e-marketingową naszej marki kierowanej na rynki niemieckojęzyczne
- opracowywać plany marketingowe oraz strategię komunikacji online
- monitorować i analizować efektywność działań marketingowych
- wprowadzać innowacje w kampaniach
- stale monitorować trendy w e-marketingu i proponować kierunki rozwoju
- zarządzać niemieckojęzyczną stroną internetową, tj. optymalizować wygląd, treści, ścieżki klienta oraz komunikację na stronie
- analizować rynek niemiecki i działania konkurencji w obszarze e-marketingu
- masz min. 3 lata doświadczenia w pracy w e-marketingu, w tym przy tworzeniu strategii
- posiadasz biegłą znajomość j. niemieckiego (B2/C1)
- interesujesz się nowoczesnymi mediami i reklamą online
- znasz aktualne trendy i narzędzia e-marketingowe
- potrafisz przygotować i zaprezentować szczegółowe raporty z działań e-marketingowych
- świetnie zarządzasz sobą w czasie i rzetelnie realizujesz projekty, precyzyjnie układając priorytety
- jesteś odpowiedzialna/y i i dotrzymujesz terminów
- umiesz pracować w zespole i doskonałe się komunikujesz
- jesteś kreatywna/y i otwarta/y na nowe rozwiązania
- twoim dodatkowym atutem będzie znajomość Google Analytics
- mile widziana znajomość języka angielskiego (B2)
- ciekawą i rozwijającą pracę w dużej firmie działającej globalnie
- uczestnictwo w ambitnych projektach
- duże pole do generowania i wdrażania pomysłów usprawniających pracę obszaru
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
- partnerską relację ze współpracownikami i nieformalną atmosferę pracy
- dostęp do niezbędnych narzędzi wspomagających efektywną pracę
- pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, Multisport)
- pracę hybrydową w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa (4 dni zdalne/m-c)
Poznaj
MPP Sp. z o.o.
Kluczem do sukcesu są Ludzie. Ludzie z pasją. Powstaliśmy z pasji do fotografii i wiary w to, że zdjęcia mają w sobie ogromną wartość emocjonalną. Od samego początku wiedzieliśmy, że chcemy utrwalać historie i wspomnienia ludzi na papierze poprzez druk. Pierwsze linie produktowe fotoksiążek i fotoalbumów zachwyciły naszych klientów. To dało nam jeszcze większą motywację do rozwoju w obszarach produktów, rynków i technologii. Jedno nie uległo tylko zmianie — zawsze chcieliśmy być blisko naszych klientów — słyszeć ich głos, rozumieć ich potrzeby i inspirować się ich pasjami.Jesteśmy przekonani, że nasze wysokiej jakości produkty mają w sobie zdolność oddziaływania na ludzi. Z jednej strony pozwalamy klientom tworzyć własne historie, budować tożsamość, utrwalać ważne chwile. Z drugiej dajemy im możliwość wpływania na otoczenie i innych ludzi poprzez umiejętność wywoływania i dzielenia się dobrymi emocjami.Po ponad dwóch dekadach istnienia jesteśmy jedną z największych drukarni cyfrowych w Europie, a także liderem na rynku personalizowanych fotoproduktów. Działamy na styku trzech branż: fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa.Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych parków maszyn drukarskich i introligatorskich na świecie. Udostępniamy naszym klientom jeden z najlepszych kreatorów do projektowania fotoproduktów. Korzystamy też z dedykowanych systemów IT do zintegrowanego zarządzania produkcją i sprzedażą.Nasze serce bije w Zaczerniu koła Rzeszowa i to właśnie z tego miejsca wysyłamy produkty do klientów prawie na całym świecie. MPP Memory Papier Print to zespół kilkunastu marek, w tym między innymi: Colorland, nPhoto, Decor Mint, Artibo, czy Presejo, a co za tym idzie także e-commerce, działających na podstawie wielokanałowej strategii sprzedaży.Naszą firmę tworzą ludzie, którzy inspirują się nawzajem. Realizując ciekawe i ambitne przedsięwzięcia, rośniemy jako organizacja, a nasi pracownicy mogą stale podnosić swoje kompetencje. Wymieniając się doświadczeniami, pasjami i analizując nasze działania, możemy wzajemnie się uczyć i tworzyć wartościowe rozwiązania dla naszych klientów.