Marka Hydrobox
Specjalista ds. E-commerce
Miejsce pracy: Jełowa
Wymagania:
- znajomość obsługi komputera (MS Office: głównie MS Excel, Internet),
- bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
- umiejętności komunikacyjnych,
- samodzielność w realizacji zadań.
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem telefonu, mailowo lub bezpośrednio przez platformę (Allegro),
- odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z towarami oferowanymi przez STEGU (Allegro),
- informowanie o dostępnym w sprzedaży asortymencie (Allegro),
- pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów (Allegro),
- generowanie faktur sprzedażowych w ERP XL (Allegro / Amazon),
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji (lub przekazywanie ich do odpowiedniego działu w Stegu) (Allegro),
- kontakt z klient po zrealizowanym zamówieniu w celu weryfikacji zadowolenia klientów i podejmowanie działań, mających na celu wzrost ich satysfakcji (Allegro),
- weryfikacja czasu doręczenia przesyłek (Allegro / Amazon),
- kontakt z przewoźnikiem w celu ustalenia statusu przesyłki,
- przesyłanie faktur do systemu Amazon (Amazon),
- zlecanie wysyłki FBM wraz z uzupełnieniem danych (nr nadania) dla poszczególnego zamówienia (Amazon).
Poznaj
STEGU Sp. z o.o.
Stegu Sp. z o.o. to europejski lider w dziedzinie produkcji płytek dekoracyjnych z gipsu i betonu. Na przestrzeni lat z małej, rodzinnej firmy, pełnej energii i pasji tworzenia, stała się marką globalną, która nadal czerpie z tradycyjnych wartości i na nich wspiera swój potencjał.
Strategicznym celem firmy jest utrzymanie wysokich standardów jakości oraz tworzenie produktów unikalnych jednocześnie pod względem wizualnym, jak i funkcjonalnym.
Od 25 lat marka Stegu proponuje rozwiązania nieszablonowe, które są zarówno doskonałym wyznacznikiem panujących na świecie trendów, jak i odzwierciedleniem ponadczasowej klasyki.