Firma Acus sp. jawna, będąca właścicielem wiodących marek odzieżowych takich jak Caterina i Sesst istnieje na polskim rynku od 20 lat. Swoim klientkom nieustająco oferuje ekskluzywne kolekcje adresowane do kobiet, które wybierają kreacje najwyższej jakości, podkreślające wysoki prestiż społeczny.
Obecnie, w związku z otwarciem nowego kanału dystrybucji firmy – nowopowstającego sklepu internetowego poszukujemy osoby na stanowisko:
Opis stanowiska:
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: przygotowanie odzieży do sprzedaży poprzez kanał internetowy (w tym wykonywanie stylizacji, wykonywanie zdjęć, obróbka graficzna zdjęć), obsługa sprzedażowa klienta (realizacja zamówień), dbałość o wizerunek i obecność sklepu w internecie.
Od kandydatek/kandydatów, chcących razem z nami z entuzjazmem uczestniczyć w rozwoju nowego kanału sprzedaży, oczekujemy: wykształcenia wyższego (min. licencjat), doświadczenia w obsłudze klienta (preferowane w branży odzieżowej), bardzo dobrej obsługi komputera w środowisku Windows (MS Office), swobodnego poruszania się w środowisku internetowym, (mile widziana aktywność na portalach społecznościowych), zainteresowania modą i stylizacjami, elastyczności w działaniu, sumienności i odpowiedzialności za powierzone zadania, umiejętności pracy w zespole.
Oferujemy pracę w przyjaznej atmosferze dla prestiżowej stabilnej firmy.
Poznaj
Caterina
Marka Caterina specjalizuje się w produkcji i sprzedaży luksusowej, damskiej odzieży. Ekskluzywne kolekcje Caterina adresowane są do kobiet, które wybierają kreacje najwyższej jakości, podkreślające wysoki prestiż społeczny. Co roku zespół projektantów oraz stylistów firmy przedstawia dwie autorskie kolekcje: wiosenno-letnią oraz jesienno-zimową.