POLSKA AGENCJA PRASOWA SA
działającą na rynku polskim od ponad 100 lat
obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. dystrybucji informacji
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełen etat),
- pakiet medyczny,
- program sportowy,
- szkolenia,
- pracę w największej agencji informacyjnej w Polsce.
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie m.in:
- korekta informacji prasowych,
- kontrola informacji prasowych pod kątem zgodności z przepisami prawa,
- selekcja i publikacja przygotowanych materiałów prasowych w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn,
- publikacja informacji prasowych w serwisach PAP SA,
- nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami firmy.
Od idealnego kandydata oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości języka polskiego i jego zasad,
- umiejętności obsługi portali społecznościowych,
- znajomości obsługi komputera: Word, Outlook, Paint,
- umiejętności nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem,
- wyższego wykształcenia humanistycznego (mile widziana polonistyka),
- wysokiej kultury osobistej i biznesowej.
Dodatkowy atut:
- znajomość fotografii, rejestracji wideo (publikacja, obróbka, montaż),
- wiedza na temat podstawowych narzędzi PR-owych (np.: tworzenie i redakcja informacji prasowych),
- znajomość środowiska CMS,
- znajomość rynku mediów w Polsce.