Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Sprawozdawczości Finansowej Warszawa
Specjalista ds. ds. Koordynacji Zarządzania Finansami

Specjalista ds. ds. Koordynacji Zarządzania Finansami

Poczta Polska S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3555 dni temu

Poczta Polska S.A.


poszukuje kandydatów na stanowisko:

 


Specjalista ds. ds. Koordynacji Zarządzania Finansami

Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PIT/KZF/02-P/2015
Do zadań pracownika będzie należeć:
  • koordynacja i monitorowanie przygotowywanych przez Pion Informatyki wniosków na Zarząd oraz ich weryfikacja w zakresie informacji finansowych,
  • prowadzenie uzgodnień z jednostkami wewnętrznymi w zakresie opiniowania wniosku,
  • prowadzenie szczegółowej sprawozdawczości w zakresie statusu poszczególnych zadań inwestycyjnych,   
  • sporządzenie sprawozdania w zakresie KPI capex,
  • koordynacja oceny poziomu kosztów wynikających z realizacji inwestycji zawartych we wnioskach inwestycyjnych JO/SKO w zakresie teleinformatyzacji Spółki przekazywanych przez wewnętrzne jednostki organizacyjne,
  • monitorowanie poziomu realizacji kosztów wynikających z realizacji inwestycji wraz z obowiązującą sprawozdawczością,
  • weryfikacja wniosków inwestycyjnych.
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia średniego (preferowane wyższe: ekonomia, informatyka, rachunkowość, zarządzanie),
  • ogólnej wiedzy z zakresu informatyki,
  • wiedzy z zakresu procesu budżetowania, rachunkowości zarządczej oraz księgowości,
  • znajomości procedur w zakresie uruchamiania procesu inwestycyjnego,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • dobrej organizacji pracy własnej,
  • umiejętności rozwiązywania problemów,
  • umiejętności współpracy wewnątrzfirmowej.
W zamian oferujemy:
  • umowę o pracę na zastępstwo,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.

Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.

 

Poznaj

Poczta Polska S.A.

Dlaczego warto?

Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.

Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.

Proces rekrutacji

Krok Wyślij CV Wyślij CV
Krok Porozmawiajmy Porozmawiajmy
Krok Spotkajmy się Spotkajmy się
Krok Rozwiąż zadanie Rozwiąż zadanie
Krok Dołącz do nas Dołącz do nas
Krok Poleć nas innym Poleć nas innym