Calz Polska to właściciel marek
Calzedonia Intimissimi Tezenis
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. Digital marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
TWOJE ZADANIA:
- Planowanie i realizacja kampanii online na różnorodnych platformach (np. Google, Analytics, Facebook, Instagram, Twitter)
- Monitorowanie i ewaluacja kampanii przy użyciu narzędzi, takich jak np. Google Analytics
- Kontrola budżetów i targetów kampanii
- Analiza danych oraz osiąganych efektów, współtworzenie dalszej strategii, optymalizacja prowadzonych działań pod kątem osiągnięcia zakładanych KPI
- Współpraca z agencjami wspierającymi poszczególne działania marketingowe
- Przygotowywanie i aktualizacja treści oraz materiałów na potrzeby komunikacji online
OD CIEBIE OCZEKUJEMY:
- Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (doświadczenie zdobyte w domu mediowym będzie dodatkowym atutem)
- Umiejętności samodzielnego kreowania oraz planowania kampanii online
- Doboru odpowiedniego procesu planowania oraz formatu reklamy do różnorodnych celów kampanii
- Biegłej umiejętności planowania kampanii z wykorzystaniem różnorodnych metod zakupu, np. CPA, CPC, CPM, CPS i CPL
- Doświadczenia w planowaniu kampanii display oraz wiedzy z zakresu dostawców, technologii oraz metod zakupu powierzchni reklamowych
- Wiedzy i umiejętności swobodnego korzystania z narzędzi online, takich jak: Google Analytics, Facebook Business Manager, UTM, Bitly, Social Bakers
- Znajomości programu i technologii Ad Server i Analytics
- Umiejętności analitycznego myślenia oraz zdolności organizacyjnych
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów (np. prywatna opieka medyczna, nauka języków obcych, dostęp do karty Multisport)
- Atrakcyjną zniżkę na produkty naszych marek
- Możliwość bezpośredniego wpływu na zwiększenie świadomości naszych marek
- Pracę w bardzo dobrej atmosferze w międzynarodowym środowisku