PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- analiza, weryfikacja oraz prowadzenie ewidencji parametrów techniczno - eksploatacyjnych
- w zakresie urządzeń elektroenergetyki kolejowej,
- analiza stanu technicznego urządzeń elektroenergetyki kolejowej i nadzór nad spójnością informatycznych baz danych w tym zakresie,
- analiza bieżącej sytuacji i podejmowanie działań zapobiegawczych w zakresie uszkodzeń urządzeń elektroenergetyki kolejowej, ich kradzieży i dewastacji oraz prowadzenie statystyk w tym zakresie,
- prowadzenie zagadnień z zakresu poprawy bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego oraz poprawy bezpieczeństwa na terenach kolejowych,
- opiniowanie i uzgadnianie opracowań, dokumentacji projektów inwestycyjnych tj. Studiów Wykonalności, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Opisów Przedmiotu Zamówienia, Programów Funkcjonalno-Użytkowych i innych, w zakresie urządzeń elektroenergetyki kolejowej,
- opiniowanie i uzgadnianie projektów opracowań standardów w zakresie urządzeń elektroenergetyki kolejowej,
- kontrola i ewidencja wykonanych robót inwestycyjnych w zakresie urządzeń elektroenergetyki kolejowej, dla zachowania wymaganych parametrów wynikających z obowiązujących wymogów techniczno – eksploatacyjnych.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne na kierunku elektrotechnika lub pokrewnym,
- doświadczenie zawodowe 4 lata, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z eksploatacją
- i dozorem urządzeń elektroenergetyki,
- znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą oraz otwartość na zmianę,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami oraz zorientowanie na klienta wewnętrznego.
Mile widziane kwalifikacje:
- znajomość obsługi aplikacji SEPE na poziomie średnio zaawansowanym,
- umiejętność myślenia strategicznego,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.