Działamy w branży nowych technologii.
Naszym zadaniem jest rozwój cyfrowych usług pocztowych i administracyjnych.
Specjalista ds. danych biznesowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/11/2017
Jeśli umiesz rozwiązywać problemy logiczne i szybko uczysz się kwestii technicznych (bazy danych) a przede wszystkim chcesz realizować ambitne zadania to ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie.
Jeśli chcesz:
- Mieć stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i rynkowe wynagrodzenie;
- Mieć możliwość rozwoju zawodowego w inspirującym środowisku biznesowym w otwartym zespole, nastawionym na rozwój;
- Brać udział w nowatorskich, unikalnych na polskim rynku projektach rozwoju elektronicznych usług.
To wszystko oferujemy plus dodatkowo:
- Pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa i szkolenia) oraz wszystko co niezbędne do realizacji zadań na tym stanowisku.
Zadania:
- Projektowanie procesów integracji danych
- Przekształcanie surowych danych systemowych w dane biznesowe
- Dostarczanie i weryfikowanie danych biznesowych
- Biznesowe procesy danych - planowanie i integracja wielu procesów
- SQL (T-SQL) w zastosowaniach analitycznych na poziomie biegłym: wielopoziomowe podzapytania, procedury składowane, optymalizacja wydajności kodu
- Masowe wykorzystanie rozproszonych danych w procesach biznesowych
- Budowanie i automatyzacja procesów danych biznesowych: formułowanie/weryfikacja (nowych) wymagań, wdrożenie, testowanie/usuwanie błędów, weryfikacja jakości
- Utrzymywanie istniejących procesów raportowo-analitycznych oraz aktywny udział w ich rozwoju
- Współudział we wdrażaniu nowych narzędzi raportowych i analitycznych
- Optymalizacja procesów raportowych i analitycznych pod kątem czasu i wykorzystywanych zasobów
- Bieżąca obsługa administracyjna systemu informatycznego wspomagającego sprzedaż
- Optymalizowanie środowiska raportowego pod względem dostępności, spójności i aktualności danych
- Zapewnienie poprawności danych wykorzystanych do tworzenia raportów
Czego oczekujemy:
- Doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na samodzielnym stanowisku zdobyte w obszarze raportowania i analiz biznesowych
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Bardzo dobra znajomość relacyjnych baz danych MS SQL
- Umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów
- Umiejętność pracy zespołowej, wspieranie współpracy
- Orientacja na wynik i efektywność pracy
- Umiejętność proponowania i wdrażania nowatorskich rozwiązań
- Orientacja na klienta zewnętrznego i wewnętrznego
- Inicjatywa i pro-aktywność w działaniu
- Umiejętność wykorzystania narzędzi analitycznych
- Umiejętność identyfikacji i antycypacji ryzyk finansowych
- Zdolności organizacyjne
- Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Mile widziane:
- Umiejętność analityki internetowej (google analytics, gemius traffic)
- Dobra znajomość EA, JIRA, MS Project
- Wiedza z zakresu możliwych rozwiązań biznesowych i technologicznych w obszarze rynku usług elektronicznych.