Specjalista ds. cyfryzacji klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ZPT-6101
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
Wspieraniu tworzenia strategii umobilnienia i zaktywizowania klientów w obszarze bankowości mobilnej Alior Mobile oraz wspieraniu kluczowych projektów w mobile commerce.
Jeżeli jesteś osobą, która:
- jest gotowa wspierać i współrealizować kluczowe projekty rozwojowe w obszarze bankowości mobilnej,
- interesuje się e-commerce, marketingiem i aplikacjami mobilnymi,
- zna i stosuje zasady copywritingu,
- wie jak powinny wyglądać teksty i kreacje graficzne, aby przykuły uwagę klienta,
- interesuje się trendami technologicznymi, rozwiązaniami z obszaru UX i marketingu,
- ma wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów ekonomicznych/humanistycznych/marketingowych, lub posiadasz portfolio -> doświadczenie
- jest kreatywna, otwarta na pomysł i ma zmysł estetyczny,
- posiada umiejętności analityczne.
Twoim dodatkowym atutem jest:
- doświadczenie w planowaniu kampanii CRM lub social media,
- umiejętność korzystania z programów Figma, FigJam, pakiet Adobe lub Canva,
- doskonała znajomość zasad pisowni i interpunkcji,
- wiedza z zakresu innowacji, cyfrowych produktów i usług finansowych, branży e-commerce oraz znajomość polskiego oraz zagranicznego rynku bankowości internetowej i mobilnej.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w systemie hybrydowym,
- realizację zadań w ciekawych projektach rozwojowych z udziałem wielu interesariuszy Banku,
- pracę w oparciu o wartości - zwinność, prostota, zespołowość i etyka,
- możliwość udziału w szkoleniach i konferencjach,
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).