Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?
YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.
Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety.
Kochamy naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są pozyskiwane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan
i wegetarian. Posiadamy ponad 300 produktów, które pakujemy w szklane słoiki.
Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu. Wierzymy w siłę Zespołu i dbamy o jego rozwój.
Posiadamy obecnie dwie marki, które sprzedajemy na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też odbiorców poza granicami kraju.
Cały czas rośniemy i rozwijamy się! Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy!
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do zespołu w firmie rosnącej > 100% rocznie!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie i dowolną formę współpracy,
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania,
- wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji,
- doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen,
- bezpośrednią współpracę z pomocnym Zarządem przedsiębiorstwa,
- pracę w przyszłościowej branży,
- aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
u nas nigdy nie zostajesz sam/a, - work-life-balance,
- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji,
- pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym,
- wewnętrzne konkursy np. Innowator Roku.
- kartę fitness,
- prywatna opieka medyczna,
- pyszną kawę, yerbę i herbatę,
- miejsce postojowe,
- wyjścia integracyjne i szkolenia,
- rabaty pracownicze na nasze produkty,
- pracę w godzinach
pon-czw 7:30-16:00
pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!).
- tworzenie opisów produktów i tekstów na strony internetowe oraz materiały promocyjne i informacyjne (ulotki, katalogi, e-booki, ogłoszenia, itd.),
- przygotowywanie treści newsletterów i tworzenie haseł reklamowych,
- pisanie advertoriali i artykułów do mediów branżowych i lifestyle,
- jakość, merytorykę i aktualność contentu oraz raportowanie działań,
- śledzenie aktualnych trendów komunikacyjnych w różnych kanałach,
- zlecanie tłumaczeń i ich jakość.
- minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (copywriter, specjalista ds. contentu lub zarządzania treścią),
- doskonała znajomość zasad języka polskiego, poprawności stylistycznej, ortograficznej i interpunkcyjnej,
- lekkie pióro - sprawne, kreatywne redagowanie tekstów o różnym charakterze i przeznaczeniu,
- umiejętność formatowania tekstów, staranność i oko do szczegółów,
- zdolność zdobywania informacji, formułowania wniosków i proponowania rozwiązań,
- znajomość dobrych praktyk SEO w tworzeniu tekstów na potrzeby e-commerce,
- łatwość komunikacji oraz umiejętność pracy w zespole.
- zainteresowanie zdrowym stylem życia,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
- portfolio tekstów do wglądu.