Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu. Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Jeśli wiążesz swoją przyszłość z controllingiem, excel nie ma dla Ciebie tajemnic, a komunikacja w j. angielskim nie sprawia Ci trudności - dołącz do nas! :)
Zadania
- Udział w przygotowaniu budżetu, prognoz, planów średnio i długoterminowych
- Konsolidacja raportów dla części regionu (Litwa, Łotwa i Estonia)
- Analiza bieżących rozliczeń i kontrola merytoryczna kosztów
- Udział w spotkaniach, audytach i procesach raportowania grupowego
- Interpretowanie odchyleń od budżetu, kontrola funkcjonowania wskazanych obszarów pod kątem efektywności finansowej
- Kalkulacja założeń do planów finansowych oraz celów budżetowych
- Wprowadzanie usprawnień i optymalizacja procesu pracy
- Przygotowywanie raportów i zestawień ad hoc
- Współpraca z innymi działami oraz z grupą
- Wykształcenia wyższego z obszaru ekonomii, finansów, controllingu i pokrewnych
- Bardzo dobrej znajomości Excela (umiejętność tworzenia niestandardowych formuł i tabel przestawnych)
- Znajomości j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Min. 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Umiejętności logicznego myślenia i pracy pod presją czasu
- Komunikatywności, umiejętności znajdowania rozwiązań
- Samodzielności i proaktywnej postawy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie
- Udział w szkoleniach i projektach grupowych
- Pakiet socjalny: bony świąteczne, wczasy pod gruszą itp.
- Prywatną opieka medyczną,
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Solidne wdrożenie oraz przyjazną atmosferę w pracy
- Pyszną kawę :)
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy