Media Saturn Holding to największa w Europie sieć specjalistycznych marketów branży elektroniki użytkowej. Jest właścicielem dwóch konkurencyjnych względem siebie marek: Media Markt i Saturn.
W Polsce funkcjonujemy od 1998 roku i zatrudniamy ponad 5000 pracowników zaangażowanych w wykonywane zadania, a przy tym doskonale czujących się w naszej firmie. To stanowi gwarancję sukcesu.
Do naszej centrali w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Controllingu/ Kontroler Finansowy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: P200/2015
- przygotowywanie budżetów, planów i prognoz (średnio i długoterminowych)
- przygotowywanie raportów finansowych na potrzeby wewnętrzne i grupy kapitałowej
- sporządzanie analiz finansowych i operacyjnej oraz rekomendacje dalszych działań
- tworzenie planów zarządzania rentownością
- współuczestnictwo w zarządzaniu procesem przygotowania budżetu i planów finansowych, analiza wykonania i odchyleń
- optymalizacja efektywności inwestycji (ocena ryzyka finansowego inwestycji, transakcji itp.)
- finansowa ocena realizacji projektów i bieżących działań
- współpraca z innymi działami w firmie, partnerowanie biznesowe
- tworzenie narzędzi do planowania i raportowania
- analizy ad hoc na potrzeby biznesowe
- wyciąganie wniosków z przeanalizowanych danych oraz przedstawienie rekomendacji dalszych działań
- sporządzanie prognoz bilansu i cash flow
- uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca oraz przygotowania sprawozdań finansowych
- wewnętrzny kontroling kosztów
- współpraca przy tworzeniu strategii, promocji i akcji operacyjnych
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane finanse i rachunkowość)
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- preferowane doświadczenie w planowaniu i analizie bilansu oraz cash-flow
- mile widziane doświadczenie w sieciach handlowych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- biegła znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu Excel (umiejętność tworzenia narzędzi do planowania, raportowania)
- wiedza z zakresu rachunkowości zarządczej
- doświadczenie w sporządzaniu budżetów i planów finansowych
- znajomość systemów księgowo-raportowych (system SAP będzie atutem)
- nastawienie na realizację wyznaczonych celów; bardzo dobra organizacja pracy
- wysoka komunikatywność i zdolności interpersonalne
- samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja czasu pracy
- umiejętność interpretacji wskaźników finansowych jak i jasnego przedstawiania problemów i rozwiązań
- dynamiczne podejście, umiejętność dostosowania się do sytuacji
- stabilne zatrudnienie i bogaty pakiet socjalny
- szkolenia umożliwiające podnoszenie posiadanych kwalifikacji
- dobrą atmosferę pracy
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku