Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: udział w finansowym procesie zamykania miesiąca; wsparcie w procesie prognozowania i budżetowania oraz kontrola i analiza odchyleń; udział w procesie akceptacji wydatków inwestycyjnych; pozyskiwanie i weryfikacja poprawności...
Twoje obowiązki. Monitorowanie wskaźników efektywności finansowej i operacyjnej oraz ich raportowanie; Controlling kosztów łańcucha dostaw i produkcji oraz innych kluczowych kosztów; Wsparcie i kontrola działań zmierzających do poprawy kosztów oraz optymalizacja modelu kosztowego....
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...
bieżąca analiza kosztów operacyjnych i przeglądy z właścicielami budżetów; monitoring i analiza efektów wdrażanych w organizacji inicjatyw optymalizacyjnych; analiza rynku w poszukiwaniu najlepszych praktyk productivity w branży wraz z opracowywaniem rekomendacji; rozwój modelu alokacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OPIS STANOWISKA: Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Kontrolera Finansowego Projektów w szczególności należeć będzie: Udział w rozliczaniu realizowanych projektów inwestycyjnych; Kontrola prawidłowej alokacji kosztów; Kontrola prawidłowej alokacji roboczogodzin; Kontrola...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Czym będziesz się zajmować w Dziale Kontrolingu? Kontrolą finansową transakcji i ksiąg rachunkowych; Przygotowywaniem cyklicznych raportów i analiz; Uczestnictwem w procesach prognozowania i budżetowania; Wdrożeniem/rozbudową raportów w systemie zarządzania danymi BI; Ścisłą...
Twój zakres obowiązków: Monitorowanie ofert składanych przez Dział Sprzedaży i wpinanie ich do systemu operacyjnego; Weryfikacja rejestracji Klientów i uzupełnianie danych w SAP; Wspieranie projektów dotyczących zmian cen dla Klientów; Opieka nad zgodnością danych i funkcjonowaniem...
Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 11 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków Przygotowywanie detalicznych budżetów oraz prognoz sprzedaży na różne okresy (miesięczne, kwartalne, roczne). Śledzenie i analiza wykonania budżetów, raportowanie i interpretacja odchyleń. Tworzenie raportów zarządczych, w tym finansowych, kosztowych oraz podatkowych....
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z branży automotive poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowisko:
Specjalista / tka ds. Controllingu - Gostyń województwo: wielkopolskie
Oczekiwania:
minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, poparte znajomością:
- zasad rachunkowości zarządczej;
- zasad rozliczania kosztów produkcji i sprzedaży;
wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne z zakresu Rachunkowości, Finansów Inwestycji kapitałowych,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
biegła znajomość obsługi komputera (Excell, Access, systemy zintegrowane, hurtownie danych),
wysokie zdolności analityczne, dokładność i sumienność,
umiejętność pracy w zespole
Klient oferuje:
ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w środowisku międzynarodowym,
atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy,
pakiet pozapłacowy.
Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
Skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Zapewniamy pełną dyskrecję.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: udział w finansowym procesie zamykania miesiąca; wsparcie w procesie prognozowania i budżetowania oraz kontrola i analiza odchyleń; udział w procesie akceptacji wydatków inwestycyjnych; pozyskiwanie i weryfikacja poprawności...
Twoje obowiązki. Monitorowanie wskaźników efektywności finansowej i operacyjnej oraz ich raportowanie; Controlling kosztów łańcucha dostaw i produkcji oraz innych kluczowych kosztów; Wsparcie i kontrola działań zmierzających do poprawy kosztów oraz optymalizacja modelu kosztowego....
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...
bieżąca analiza kosztów operacyjnych i przeglądy z właścicielami budżetów; monitoring i analiza efektów wdrażanych w organizacji inicjatyw optymalizacyjnych; analiza rynku w poszukiwaniu najlepszych praktyk productivity w branży wraz z opracowywaniem rekomendacji; rozwój modelu alokacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OPIS STANOWISKA: Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Kontrolera Finansowego Projektów w szczególności należeć będzie: Udział w rozliczaniu realizowanych projektów inwestycyjnych; Kontrola prawidłowej alokacji kosztów; Kontrola prawidłowej alokacji roboczogodzin; Kontrola...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Czym będziesz się zajmować w Dziale Kontrolingu? Kontrolą finansową transakcji i ksiąg rachunkowych; Przygotowywaniem cyklicznych raportów i analiz; Uczestnictwem w procesach prognozowania i budżetowania; Wdrożeniem/rozbudową raportów w systemie zarządzania danymi BI; Ścisłą...
Twój zakres obowiązków: Monitorowanie ofert składanych przez Dział Sprzedaży i wpinanie ich do systemu operacyjnego; Weryfikacja rejestracji Klientów i uzupełnianie danych w SAP; Wspieranie projektów dotyczących zmian cen dla Klientów; Opieka nad zgodnością danych i funkcjonowaniem...
Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 11 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków Przygotowywanie detalicznych budżetów oraz prognoz sprzedaży na różne okresy (miesięczne, kwartalne, roczne). Śledzenie i analiza wykonania budżetów, raportowanie i interpretacja odchyleń. Tworzenie raportów zarządczych, w tym finansowych, kosztowych oraz podatkowych....