Logiserv Group. Sp. z o.o. Sp. j. jest nowoczesną firmą, która współpracuje z niemieckim partnerem specjalizującym się w produkcji mebli biurowych, dla zagranicznych klientów. Nowoczesny design, wysokiej jakości materiały i wykończenie są naszą wizytówką, natomiast nasz zespół to utalentowani ludzie, wywodzący się z różnych kultur i tradycji. Nasza różnorodność jest naszym atutem, dzięki niej każdego dnia zyskujemy nowe doświadczenia, ucząc się od siebie nawzajem. Jesteśmy firmą, dla której człowiek jest największą wartością. Nasi współpracownicy i nasi klienci, determinują nasze działania i to jak kształtujemy nasze otoczenie pracy. Budujemy zespół inspirujących się wzajemnie ludzi. Śmiało mówimy o swoich potrzebach i pomysłach. Podobnymi ludźmi chcemy się otaczać.
- kształtowanie, pozyskiwanie i przetwarzanie danych do kalkulacji kosztów wytworzenia – i pośrednio cen sprzedaży – obecnych i nowo wprowadzanych produktów,
- udział w tworzeniu cenników i ofert sprzedaży,
- kalkulacja rentowności produktów oraz cen sprzedaży dla indywidualnych zamówień,
- udział w procesie planowanie i budżetowania oraz kontrola stopnia ich realizacji,
- identyfikacja i ocena działań doskonalących, poprawiających efektywność kosztową lub przychodową,
- zapewnienie poprawności przesyłanych danych (cenników) pomiędzy wewnętrznymi i zewnętrznymi bazami danych,
- dalszy rozwój procesów i narzędzi controllingowych.
- wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze rachunkowości, finansów lub controllingu;
- min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- znajomość metod budżetowania i analizy finansowej;
- znajomość systemów ERP, znajomość systemu Microsoft Finance & Operations będzie dodatkowym atutem;
- obsługa programu Excel na poziomie zaawansowanym;
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
- proaktywne podejście i własna inicjatywa;
- gotowość do podjęcia pracy w systemie hybrydowym;
- znajomość języka niemieckiego lub gotowość do jego nauki.
- pracę w innowacyjnym przedsiębiorstwie nastawionym na rozwój;
- realny wpływ na proces decyzyjny w firmie, możliwość wprowadzania usprawnień i optymalizacji;
- możliwość pogłębiania wiedzy oraz zdobywania nowych doświadczeń;
- współpracę z liderami w branży meblowej;
- niezbędne narzędzia pracy.
Poznaj
LOGISERV Group Sp. z o.o. Sp. j.
Logiserv Group Sp. z o.o. Sp. j. jest innowacyjną firmą specjalizującą się w usługach z zakresu obróbki stali, metali nieżeliwnych, tkanin oraz tworzyw sztucznych. Wysoko zaawansowane technologicznie maszyny pozwalają nam na utrzymanie jakości produkcji niezależnie od wielkości zleceń. Jesteśmy gotowi dostarczyć kompletne wyroby jak i komponenty.Spełniamy międzynarodowe standardy jakości, m.in. ISO 9001, EMAS, BREEAM. Kompleksowość oferty pozwala nam na kontrolę prawidłowego przebiegu zlecenia, począwszy od wstępnej koncepcji, przez produkcję, aż po dostawę gotowego produktu własnym taborem.Powstający w Wykrotach zakład będzie wyznaczać nowe standardy w zakresie wykorzystywanych technologii, dbałości o środowisko, bezpieczeństwo i komfort pracy.