Logiserv Group. Sp. z o.o. Sp. j. jest nowoczesną firmą, która współpracuje z niemieckim partnerem specjalizującym się w produkcji mebli biurowych, dla zagranicznych klientów. Nowoczesny design, wysokiej jakości materiały i wykończenie są naszą wizytówką, natomiast nasz zespół to utalentowani ludzie, wywodzący się z różnych kultur i tradycji. Nasza różnorodność jest naszym atutem, dzięki niej każdego dnia zyskujemy nowe doświadczenia, ucząc się od siebie nawzajem. Jesteśmy firmą, dla której człowiek jest największą wartością. Nasi współpracownicy i nasi klienci, determinują nasze działania i to jak kształtujemy nasze otoczenie pracy. Budujemy zespół inspirujących się wzajemnie ludzi. Śmiało mówimy o swoich potrzebach i pomysłach. Podobnymi ludźmi chcemy się otaczać.
- kształtowanie, pozyskiwanie i przetwarzanie danych do kalkulacji kosztów wytworzenia – i pośrednio cen sprzedaży – obecnych i nowo wprowadzanych produktów,
- udział w tworzeniu cenników i ofert sprzedaży,
- kalkulacja rentowności produktów oraz cen sprzedaży dla indywidualnych zamówień,
- udział w procesie planowanie i budżetowania oraz kontrola stopnia ich realizacji,
- identyfikacja i ocena działań doskonalących, poprawiających efektywność kosztową lub przychodową,
- zapewnienie poprawności przesyłanych danych (cenników) pomiędzy wewnętrznymi i zewnętrznymi bazami danych,
- dalszy rozwój procesów i narzędzi controllingowych.
- wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze rachunkowości, finansów lub controllingu;
- min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- znajomość metod budżetowania i analizy finansowej;
- znajomość systemów ERP, znajomość systemu Microsoft Finance & Operations będzie dodatkowym atutem;
- obsługa programu Excel na poziomie zaawansowanym;
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
- proaktywne podejście i własna inicjatywa;
- gotowość do podjęcia pracy w systemie hybrydowym;
- znajomość języka niemieckiego lub gotowość do jego nauki.
- pracę w innowacyjnym przedsiębiorstwie nastawionym na rozwój;
- realny wpływ na proces decyzyjny w firmie, możliwość wprowadzania usprawnień i optymalizacji;
- możliwość pogłębiania wiedzy oraz zdobywania nowych doświadczeń;
- współpracę z liderami w branży meblowej;
- niezbędne narzędzia pracy.