Jako agencja komunikacji 360°, naszym głównym celem jest zwiększanie widoczności na rynku małych i średnich przedsiębiorstw, instytucji publicznych, oraz organizacji pozarządowych.
Zapewniamy naszym klientom profesjonalne usługi w trzech językach: francuskim, polskim oraz angielskim i oferujemy kompleksowe rozwiązania dla wszystkich potrzeb komunikacyjnych: od definiowania strategii marketingu do wdrożenia kampanii na kanałach online i offline, optymalizacji i raportowanie.
Na co dzień pomagamy firmom i instytucjom w 4 dziedzinach: strategia, komunikacja/PR, projektowanie graficzne i digital marketing.
Specjalista ds. Contentu i Social Media
Miejsce pracy: Warszawa, Budynek Zebra Tower
Opis stanowiska:
- Współtworzenie strategii komunikacji SM
- Tworzenie i realizacja harmonogramu publikacji postów, stories, reels, filmiki we wszystkich firmowych kanałach SM (Ig, Fb, LinkedIn)
- Samodzielne prowadzenie firmowych kanałów SM
- Tworzenie contentu do komunikacji w social mediach: copywriting SEO, grafiki, filmiki, animacje, dobór hashtagów, muzyki
- Redagowanie artykułów, informacji prasowych oraz treści do stron www i reklam dla klientów agencji;
- Udział w tworzeniu i uruchomianiu płatnych kampanii reklamowych Social Media dla klientów agencji we współpracy z innymi członkami zespołu;
- Dbanie o jakość oraz poprawność językową przygotowywanych treści
- Przygotowywanie nowych, kreatywnych rozwiązań wobec komunikacji Social Media
- Praca na wyznaczonych KPI
- Monitorowanie światowych trendów i standardów w zakresie visual designu, contentu oraz ciągle rozwijających się social mediów
Nasze wymagania:
- Znajomość programów i aplikacji mobilnych do tworzenia ciekawych grafik, video, animacji (Photoshop / Illustrator / Canva itp.)
- Doskonałe posługiwanie się językiem polskim – „lekkie pióro”, nienaganna znajomość zasad ortografii, stylistyki i składni języka polskiego
- Podstawowa wiedza na temat SEO i korzyści płynących z pozycjonowania;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Poziom B2+/C1. Warunek konieczny
- Dbałość o szczegóły i duża skrupulatność w redagowaniu tekstów
- Pozytywna energia i inicjatywa w działaniu, zaangażowanie i kreatywność
- Wysokie umiejętności komunikacyjne
- Znajomość trendów w SM
- Min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kont firmowych po stronie agencji lub klienta – warunek konieczny
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Samodzielność i rzetelność w realizacji powierzanych zadań oraz dbałość o detale w codziennej pracy
Oferujemy:
- Atrakcyjne (i adekwatne do doświadczenia) wynagrodzenie
- Praca w trybie hybrydowym z możliwością wykonania części pracy w domu
- Możliwość szybkiego awansu na Project Managera
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i bycia odpowiedzialnym za wynik
- Współpracę w zgranym, międzynarodowym zespole specjalistów
- Nowoczesna przestrzeń biurowa w centrum Warszawy
- Imprezy firmowe
- Nasz dział HR prężnie działa, aby w przyszłym roku zapewnić jak najlepszy pakiet benefitów dla naszych pracowników!