Grupa TENSE Polska – jesteśmy agencją interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe w latach 2016-2018 i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym, prestiżowym konkursie branżowym Global Search Awards 2020 w kategorii Best Low Budget Campaign w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii.
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę, a także innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.
- obsługę działań contentmarketingowych – w tym ich planowanie i realizację,
- zamawianie oraz dystrybucję treści dla własnej grupy klientów (blogi, marketing wizerunkowy, publikacje sponsorowane, e-PR),
- współpracę z copywriterami, a także podwykonawcami,
- opracowywanie, testowanie i wdrażanie nowych usług contentmarketingowych,
- kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami,
- analizę efektywności przyjętych strategii i raportowanie działań,
- terminowość, a także jakość obsługiwanych usług,
- współpracę z innymi działami w firmie,
- realizację celów indywidualnych oraz zespołowych.
- masz minimum rok doświadczenia w pracy nad obsługą projektów contentmarketingowych,
- korekta tekstów przychodzi Ci z łatwością,
- masz lekkie pióro, więc co jakiś czas napiszesz ciekawy artykuł na Tensowego bloga,
- myślisz analitycznie i szybko wyciągasz wnioski przy użyciu Google Analytics,
- jesteś mistrzem planowania, dlatego organizacja własnej pracy to dla Ciebie pestka,
- zawsze pamiętasz nawet o najmniejszych szczegółach,
- lubisz samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- czujesz się swobodnie w kontakcie z klientem – umiesz mu proponować konkretne rozwiązania,
- potrafisz pracować na długofalowych celach,
- czujesz się jak ryba w wodzie w formułach w Excelu i formatowaniu w Wordzie,
- odnajdujesz się w pracy w otwartym zespole, który wspólnie realizuje wiele projektów.
- śledzisz trendy w internecie i znasz narzędzia, takie jak: Brand24, SentiOne, Unamo Social, WhitePress czy Linkhouse,
- masz wykształcenie kierunkowe – dziennikarstwo, marketing internetowy, reklama, public relations itp.,
- dysponujesz podstawową wiedzą o SEO i optymalizacji,
- masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii z influencerami,
- mówisz i piszesz po angielsku lub niemiecku – co najmniej na poziomie C1.
- pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
- możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
- dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
- elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
- benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
- eventy integracyjne.