poszukuje Kandydatów/ Kandydatek na stanowisko:
W związku z rozwojem Departamentu Compliance, poszukujemy Kandydatów do dwóch jednostek organizacyjnych w ramach Departamentu – zespołu zajmującego się zarządzaniem ryzykiem oraz zespołu zajmującego się testowaniem zgodności, których celem jest odpowiednio - zapewnienie zgodności z regulacjami ostrożnościowymi Banku oraz z regulacjami zewnętrznymi i monitorowanie mechanizmów kontrolnych.
-
analizę i opiniowanie zmian w obowiązujących przepisach prawa i regulacjach ostrożnościowych oraz ich wpływu na działalność Banku, w tym w szczególności opiniowanie regulacji wewnętrznych w obszarach związanych z ryzykiem bankowym;
-
udział w projektach wdrażających zmiany prawa i regulacje ostrożnościowe dotyczące zarządzania obszarami ryzyka bankowego i adekwatności kapitałowej;
-
identyfikację i ocenę ryzyka braku zgodności występującego w działalności Banku wraz z raportowaniem w tym zakresie;
-
udzielanie porad, konsultacji i wyjaśnień w zakresie zgodności w obszarze ryzyk bankowych;
-
przeprowadzania testów zgodności w wybranych obszarach funkcjonowania Banku.
- identyfikacji procesów istotnych w Banku;
- współpracy z właścicielami procesów w zakresie identyfikacji ryzyk i mechanizmów kontrolnych w procesach;
- zarządzania matrycą funkcji kontroli dla procesów istotnych;
- monitorowania (testowania) mechanizmów kontrolnych w ramach II linii systemu kontroli wewnętrznej, w szczególności mechanizmów kontrolnych służących zapewnieniu zgodności;
- przeprowadzania testów zgodności w wybranych obszarach funkcjonowania Banku.
- wykształcenia wyższego prawniczego i/lub ekonomicznego;
- minimum 2 lat doświadczenia zawodowego w instytucji finansowej na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów prawnych i regulacji ostrożnościowych – mile widziane doświadczenie w branżach regulowanych: banku, domu maklerskim, towarzystwie funduszy inwestycyjnych, zakładzie ubezpieczeń;
- znajomości przepisów prawa i regulacji ostrożnościowych z zakresu bankowości, w szczególności CRR, CRD, BRRD, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 6 marca 2017 r. w sprawie systemu zarządzania ryzykiem i systemu kontroli wewnętrznej, polityki wynagrodzeń oraz szczegółowego sposobu szacowania kapitału wewnętrznego w bankach oraz Rekomendacji EBA, ESMA i KNF, w tym Rekomendacji H dotyczącej systemu kontroli wewnętrznej w bankach (z 2017 r.);
- znajomości języka angielskiego;
- umiejętności analizy danych, posługiwania się pakietem Office, ze szczególnym uwzględnieniem dobrej znajomości Excel; znajomości LEX; umiejętności pracy w zespole i komunikatywności;
- mile widziane doświadczenie w pracy w ramach kontroli wewnętrznej, dziale compliance, dziale prawnym lub audycie wewnętrznym;
- samodzielności, dociekliwości i rzetelności w wykonywaniu obowiązków służbowych;
- umiejętności analitycznych, komunikacyjnych, szybkiego zrozumienia przebiegu procesów
i identyfikowania głównych ryzyk, budowania relacji, pracy w zespole i pod presją czasu.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego;
- samodzielne stanowisko pracy;
- pracę w energicznym i ambitnym zespole w innowacyjnym Banku;
- możliwość rozwoju zawodowego.
z dopiskiem: SDC/12/KG/2017 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.