Specjalista ds. Compliance i AML
Warszawa
XTB to przede wszystkim innowacyjność i ciągły rozwój. Tworzymy największą firmę FinTech w Polsce, specjalizujacą się w obrocie pozagiełdowymi, pochodnymi instrumentami finansowymi.
Działamy na ponad 10 rynkach min. w Europie i Ameryce Południowej. Globalnie zatrudniamy ponad 400 osób.
Stawiamy na rozwój naszych pracowników, dlatego XTB jest najlepszym miejscem, aby zdobyć doświadczenie i rozwijać nabyte umiejętności. Nasza innowacyjna działalność, produkty i technologie są doceniane przez inwestorów i rynek.
W tym roku zdobyliśmy już 4 nagrody przyznawane podczas największej branżowej konferencji 'Invest Cuffs' - Polish Forex Broker of the Year, Product of the Year, Polish CFD Broker of the Year, Marketing Campaign of the Year.
Zadania
- praca w Dziale Rozwoju Biznesu Globalnego w ścisłej współpracy z Działem Prawnym
- nadzór na operacjami spółek zależnych z Grupy XTB
- współpraca z zagranicznymi organami nadzoru finansowego oraz innymi organami administracji publicznej
- przygotowywanie dokumentacji związanej z działalnością na międzynarodowym rynku kapitałowym
- współpraca z zagranicznymi kancelariami prawnymi
- analiza przepisów prawnych dotyczących działalności firm inwestycyjnych
- przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych (regulaminów, procedur, instrukcji w j. polskim i angielskim)
- prowadzenie kontroli wewnętrznych;
- ocena przestrzegania przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych Spółki
- identyfikacja, analiza i raportowanie transakcji podejrzanych
- analiza dokumentów KYC klientów
- przeprowadzanie analiz klientów pod kątem określonych kryteriów AML
Wymagania
- wykształcenie wyższe prawnicze (mile widziani aplikanci I i II roku)
- 2-3 letnie doświadczenie zdobyte w firmie inwestycyjnej, instytucji finansowej lub w kancelarii prawnej świadczącej usługi dla podmiotów z branży finansowo-bankowej
- bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z prawem cywilnym, prawem handlowym, ochroną danych osobowych, prawem rynku kapitałowego oraz regulacji prawnych w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (znajomość zagadnień związanych z obrotem instrumentami finansowymi będzie dodatkowym atutem)
- umiejętność sprawnego stosowania prawa w praktyce
- umiejętność przygotowywania pism, wewnętrznych aktów prawnych, regulaminów, umów
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny, znajomość będzie weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej)
- odporność na stres, dyspozycyjność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- znajomość zagadnień związanych z kontrolą wewnętrzną
Oferujemy
- możliwość rozwoju kariery zawodowej w innowacyjnej firmie inwestycyjnej działającej na rynku międzynarodowym
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet benefitów
- dużą samodzielność na stanowisku pracy
- bardzo dobrą atmosferę pracy
- udział w interesujących i pełnych wyzwań projektach
- pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją, chętnych do dzielenia się wiedzą;
- dogodną lokalizację: biuro w pobliżu stacji metra Rondo Daszyńskiego
Benefity:
Prosimy o umieszczenie klauzuli