Sygnity jest czołową polską firmą informatyczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania własne oraz rozwiązania firm globalnych. Świadczymy usługi w pełnym zakresie: od konsultingu, poprzez realizację i wdrożenie, aż do serwisowania i outsourcingu, dla instytucji administracji centralnej i samorządowej oraz ochrony zdrowia, a także dla dużych i średnich firm najważniejszych sektorów gospodarki: bankowo- finansowego, ubezpieczeniowego, energetycznego i paliwowego. Posiadamy biura w 13 lokalizacjach w Polsce. W Sygnity S.A. obowiązuje Kodeks Etyki w Biznesie, który określa zasady postępowania gwarantujące przejrzystość i wiarygodność podejmowanych przez spółkę działań.
Kto tworzy Sygnity?
Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy.
Szukamy ludzi z pasją, którzy nie boją się nowych wyzwań i chcą stać się częścią firmy kochającej branżę IT.
Rozpocznij zawodową karierę od projektów dla naprawdę wielkich graczy. Aplikuj do Sygnity już teraz!
U nas będziesz odpowiedzialny za:
- aktualizowanie i utrzymywanie planu ciągłości działania (BCP) oraz procesów / dokumentacji powiązanej;
- planowanie, opracowywanie i realizacja testów planów ciągłości działania i zarządzania kryzysowego;
- wspieranie, nadzór i utrzymanie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji;
- opracowywanie i monitorowanie standardów bezpieczeństwa w obszarze prowadzonych projektów informatycznych;
- odpowiedzialność za proces monitorowania środowiska konkurencyjnego;
- kształtowanie wśród pracowników świadomości wpływu bezpieczeństwa na pomyślną realizację misji Spółki i Grupy.
Jeśli masz:
- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek informatyczny);
- 5 lat doświadczenia w obszarze budowania planów ciągłości działania oraz zarządzania ciągłością działania i / lub bezpieczeństwem informacji (preferowane doświadczenie w branży IT);
- znajomość tworzenia dokumentacji związanej z bezpieczeństwem informacji;
- doświadczenie w analizie ryzyka i zapewnienia bezpieczeństwa informacji;
- znajomość norm jakości: ISO/IEC 22301, ISO/IEC 27001, jak i pokrewnych;
- umiejętność analitycznego myślenia, tworzenia procedur i długofalowego planowania działań;
- dużą samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- dobrą znajomość języka angielskiego;
- dobrą znajomość pakietu MS Office.
- doświadczenie z zakresu zarządzania projektami;
- certyfikat CISP lub pokrewny.
Z nami zyskasz:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie);
- długofalową współpracę;
- udział w ciekawych i zaawansowanych technologicznie projektach.