TÜV Rheinland Polska jest w czołówce firm certyfikacyjnych i badawczych w Polsce. Spółka jest częścią międzynarodowego koncernu TÜV Rheinland Group, działającego w Niemczech od ponad 140 lat. Polski oddział to sześć biur terenowych, w tym dwa laboratoria badawcze –w Poznaniu i w Wieliczce.
Jesteśmy firmą ludzi z pasją i zasadami, a naszym celem jest ciągły rozwój oraz dbanie o wysokie standardy postępowania w biznesie.
Poszukujemy osoby zainteresowanej pracą w obszarze obsługi klienta w zakresie usług certyfikacyjnych dla przemysłu spożywczego na stanowisko:
-
Wyższe wykształcenie preferowane związane z żywnością, rolnictwem lub pokrewne
-
Mile widziane doświadczenie w branży spożywczej lub rolniczej
-
Dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na komunikację telefoniczną i mailową oraz pracę z dokumentacją
-
Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności
-
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
-
Dokładność i terminowość
-
Opracowywanie ofert i dokumentów dla klientów oraz planowanie usług
-
Aktualizacja zapisów oraz archiwizacja dokumentacji związanej z procesem ofertowania i planowania usług w bazach danych, w tym rejestracja zleceń na usługi
-
Rozliczanie finansowe usług
-
Współpraca i wsparcie administracyjne przedstawicieli handlowych
-
Udział w projektach prosprzedażowych, badaniach rynkowych, w tym w telemarketingu
-
Przygotowywanie raportów, zestawień, analiz dla przełożonego
-
Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami oraz audytorami/inspektorami w zakresie ofertowania i planowania usług
-
Prowadzenie korespondencji
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Pracę o charakterze stacjonarnym
-
Współpracę w gronie specjalistów, w tym w środowisku międzynarodowym
-
Szkolenia wdrażające na stanowisko pracy
-
Możliwość zdobycia doświadczenia i wiedzy w zakresie certyfikacji systemów zarządzania jakością
-
Elastyczne godziny rozpoczynania pracy (pomiędzy 7:00 a 8:30)