TÜV Rheinland Polska jest w czołówce firm certyfikacyjnych i badawczych w Polsce. Spółka jest częścią międzynarodowego koncernu TÜV Rheinland Group, działającego w Niemczech od ponad 140 lat. Polski oddział to sześć biur terenowych, w tym dwa laboratoria badawcze w Poznaniu i Wieliczce.
Jesteśmy firmą ludzi z pasją i zasadami, a naszym celem jest ciągły rozwój oraz dbanie o wysokie standardy postępowania w biznesie.
W związku z poszerzaniem współpracy z klientami sieciowymi poszukujemy do naszego zespołu osoby zainteresowanej pracą w ocenie zgodności wyrobów na stanowisko:
Specjalista ds. certyfikacji - obsługa klientów Retail
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: SCR/34/15
Zaaplikuj jeśli posiadasz:
- Minimum rok doświadczenia w obszarze obsługi klienta biznesowego lub w pracy z dokumentacją techniczną/ jakościową
- Znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację mailową oraz ustną z klientami obcojęzycznymi
- Wiedzę lub doświadczenie w zakresie oceny zgodności wyrobów lub jeśli nie, to dobrze czujesz się w pracy z normami, dyrektywami, standardami
- Nastawienie na wysoki standard obsługi klienta
W pracy będziesz odpowiadać za:
- Prowadzenie projektów certyfikacyjnych i procesów oceny wyrobów użytku powszechnego
- Analiza i ocena parametrów produktów w oparciu o wymagania (dyrektywy, normy, procedury, standardy)
- Praca z dokumentacją związaną z prowadzonymi procesami certyfikacji i inspekcji (w tym techniczną, jakościową, bezpieczeństwa, z badań)
- Opracowywanie ofert, analiz, kalkulacji, rozliczeń
- Kontakt z obsługiwanymi klientami Retail i partnerami biznesowymi (głównie mailowy i telefoniczny), często w języku angielskim
- Rejestracja zapisów w bazach danych
Oferujemy Ci:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (od 7.00 do 8.30)
- Możliwość rozwijania swoich kwalifikacji zawodowych, szczególnie w zakresie oceny zgodności oraz wykorzystania języka angielskiego
- Pracę o charakterze stacjonarnym w komfortowym biurze w Poznaniu
- Współpracę w gronie specjalistów w tym w środowisku międzynarodowym
- Okazję do zgłębiania wiedzy o produktach przydatnej każdemu konsumentowi
- Nastawienie na długofalową współpracę z pracownikiem