PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
(umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- monitorowanie (w zakresie formalno-prawnym) przygotowania i realizacji projektów inwestycyjnych w zakresie spełnienia wymagań w zakresie certyfikacji oraz ocen zgodności na sieci kolejowej zarządzanej przez PKP PLK S.A. w celu realizacji strategii Spółki,
- monitorowanie (pod kątem formalno-prawnym) zmian w infrastrukturze kolejowej w zakresie obowiązku PKP PLK S.A. posiadania odpowiednich świadectw, certyfikatów i zezwoleń na dopuszczenie urządzeń, budowli i podsystemów strukturalnych do eksploatacji w celu realizacji strategii Spółki,
- monitorowanie współpracy Biura z właściwymi komórkami PKP PLK S.A. w zakresie spełnienia wymagań prawnych i administracyjnych w odniesieniu do certyfikacji i oceny zgodności w celu realizacji strategii Spółki,
- monitorowanie współpracy Biura z właściwymi komórkami PKP PLK S.A. w zakresie uzyskania odpowiednich świadectw, certyfikatów i zezwoleń na dopuszczenie urządzeń, budowli i podsystemów strukturalnych do eksploatacji w celu realizacji strategii Spółki,
- przeprowadzanie szkoleń dla pracowników PKP PLK S.A. w zakresie realizowanej przez Spółkę strategii wdrażania certyfikacji i oceny zgodności w celu realizacji strategii Spółki,
- udział w gremiach oceniających projekty inwestycyjne (ZOPI) dla zapewnienia merytorycznego wsparcia w zakresie certyfikacji i oceny zgodności w celu realizacji strategii Spółki,
- opiniowanie wniosków i odstępstw od stosowania Technicznych Specyfikacji Interoperacyjności (TSI) w aspekcie zgodności z prawem krajowym oraz unijnym w celu realizacji strategii Spółki w powyższym zakresie,
- opracowanie i aktualizacja procedur wewnętrznych Spółki w zakresie certyfikacji i oceny zgodności podsystemów strukturalnych – kwestie formalno-prawne,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie związanym z certyfikacją i oceną zgodności (jednostki certyfikujące, organy administracji państwowej, wykonawcy robót inwestycyjnych itp.).
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe w specjalnościach: prawo, zarządzanie, transport, administracja,
- minimum 5 lat doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata na stanowiskach związanych z obsługą prawną,
- mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania bądź opiniowania decyzji administracyjnych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość Lex PL / Eur-lex na poziomie zaawansowanym,
- umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, radzenia sobie z emocjami,
- wiedza zawodowa,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.