Bank Ochrony Środowiska S.A.
poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. CallCenter
Pracując razem z nami będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę Klientów indywidualnych i firmowych w ramach połączeń przychodzących;
- wsparcie klientów w zakresie obsługi bankowości internetowej i kart płatniczych;
- przyjmowanie i realizację dyspozycji klientów;
- obsługę korespondencji w ramach skrzynki Banku i formularzy kontaktowych;
- dosprzedaż produktów i usług Banku w ramach telefonów przychodzących.
Szanujemy swoich pracowników i dzięki pracy z nami zyskujesz:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się strukturze polskiego Banku;
- umowę o pracę (w wymiarze całego etatu lub ½ etatu);
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny i premiowy;
- pracę w młodym duchem i zawsze uśmiechniętym zespole;
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturze Banku;
- opiekę medyczną plus pakiet benefitów w ramach programu MyBenefit;
- pakiet profesjonalnych szkoleń adaptacyjnych.
Przekonaliśmy Cię, że warto? My już wiemy, że TAK! Teraz Ty sprawdź, czego oczekujemy od kandydatów.
Czego koniecznie oczekujemy?
- umiejętności sprawnej obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- nastawienia na osiąganie celów i silne zorientowanie na wynik;
- silnej motywacji do pracy z klientami w oparciu o najwyższe standardy;
- gotowości do pracy w trybie zmianowym ( pracujemy od poniedziałku do piątku od 07:45 do 21:00 a w soboty od 10:00 do 18:00) – wolne niedziele i święta;
- odporności na stres;
- umiejętności szybkiego uczenia się w tym również umiejętności samokształcenia;
- odpowiedzialności za powierzone zadania.
Jeżeli spełniasz powyższe oczekiwania, to ZNAK, że powinniśmy się spotkać i porozmawiać!
Dodatkowe atuty? Jeżeli je masz, to chętnie je potwierdzimy!
- pozytywne nastawienie do ludzi i świata;
- znajomość obsługi systemu DEF3000;
- udokumentowane wyniki sprzedażowe;
- silnej osobowości nastawionej na ludzi i działanie;
- doświadczenie w telefonicznej sprzedaży i obsłudze produktów bankowych lub finansowych.