Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Czym będziesz się zajmować? Budowanie wizerunku marki oraz strategii komunikacji firmy wewnątrz organizacji. Prowadzenie i zarządzanie wewnętrzną stroną firmy Holcim (intranet) oraz koordynowanie komunikacji wewnętrznej. Efektywne komunikowanie projektów, w których wykorzystano nasze...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Mediów Społecznościowych

    WARSZAWSKA OPERA KAMERALNA   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    OPIS STANOWISKA tworzenie i planowanie treści na różne platformy społecznościowe; zarządzanie społecznością online, odpowiadanie na komentarze i wiadomości; monitorowanie trendów i analiza danych dotyczących zaangażowania użytkowników; planowanie i realizacja płatnych kampanii...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Public Relations Warszawa
Specjalista ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy

Specjalista ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy

Nationale-Nederlanden
Warszawa
praca stacjonarna
2792 dni temu
Specjalista ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Specjalista ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy w Nationale-Nederlanden będziesz:
  • uczestniczyć w definiowaniu i określeniu wizji, strategii oraz planów zarządzania wizerunkiem pracodawcy w jednej z najbardziej uznanych firm w branży ubezpieczeniowej,
  • odpowiadać za realizację strategii budowania wizerunku pracodawcy oraz wdrożenie koncepcji Employer Value Proposition (EVP) wewnątrz i na zewnątrz firmy,
  • odpowiadać za wypracowanie i wdrożenie koncepcji atrakcyjnych  programów stażowych (w tym międzynarodowych) kierowanych do grupy studentów i absolwentów,
  • stale poszukiwać rozwiązań i trendów w obszarze narzędzi rekrutacyjnych oraz rozwiązań EB, gwarantujących skuteczne dotarcie do zdefiniowanych grup docelowych oraz zapewniających kandydatom spójne, pozytywne odczucia z uczestnictwa w procesie rekrutacji,
  • dbać o najwyższe standardy na każdym etapie komunikacji z kandydatami do pracy oraz organizacjami działającymi na rynku pracy (organizacje studenckie, stowarzyszenia branżowe, uczelnie itd.),
  • opracowywać i rekomendować sposoby i miejsca wykorzystania materiałów wizerunkowych (ATL, BTL) począwszy od stworzenia koncepcji materiałów, przez kontakt z dostawcami po mierzenie efektów realizowanych działań,
  • odpowiadać za budowanie i realizację strategii zarządzania wizerunkiem pracodawcy w mediach społecznościowych,
  • opracowywać i realizować plany uczestnictwa w wydarzeniach i eventach promujących pracodawcę m.in. targi pracy, konferencje, dni kariery,
  • blisko współpracować z zespołem HR Biznes Partnerów oraz Zespołem Rekrutacji, w celu wspierania  aktywnego pozyskiwania kandydatów.
Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania?
  • około rocznego doświadczenia w realizacji projektów dotyczących budowania wizerunku pracodawcy, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Preferowane doświadczenie w pracy w dużej, złożonej organizacji,
  • znajomości innowacyjnych technik i narzędzi komunikacyjnych; doskonała znajomość i swoboda poruszania się w mediach społecznościowych,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office (w szczególności PowerPoint), 
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację,
  • zainteresowania nowościami i globalnymi trendami z obszaru HR,
  • umiejętności budowania relacji i pracy z ludźmi (praca w zespołach projektowych, współpraca między zespołowa),
  • lekkiego pióra: umiejętności budowania atrakcyjnej, jasnej komunikacji kierowanej do zróżnicowanych grup docelowych,
  • niestandardowego myślenia, inicjatywy, kreatywności oraz nastawienia na poszukiwania rozwiązań – ‘think out of the box’.
Co aktywujesz dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden?
  • pracę w dynamicznym środowisku,
  • uczestnictwo w realizacji dużych, atrakcyjnych projektów
  • możliwość realizacji swoich pasji, własnych pomysłów i rozwiązań,
  • możliwość pracy zdalnej w wybranych dniach i krótszych piątków,
  • atrakcyjny pakiet benefitów oraz udziału w atrakcyjnych eventach/wydarzeniach organizowanych przez firmę,
  • pracę na tętniącym życiem Powiślu (praca blisko stacji metra Centrum Nauki Kopernik),
  • umowę o pracę.
Uprzejmie informujemy, że firma nie zwraca przesłanych dokumentów oraz zastrzega sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Nationale-Nederlanden (zgodnie z ustawą z dn. 1997.08.29 o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 833). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazywanie moich danych osobowych innym firmom, należącym do Grupy Nationale-Nederlanden, w celach rekrutacyjnych tych firm.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Czym będziesz się zajmować? Budowanie wizerunku marki oraz strategii komunikacji firmy wewnątrz organizacji. Prowadzenie i zarządzanie wewnętrzną stroną firmy Holcim (intranet) oraz koordynowanie komunikacji wewnętrznej. Efektywne komunikowanie projektów, w których wykorzystano nasze...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Mediów Społecznościowych

    WARSZAWSKA OPERA KAMERALNA   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    OPIS STANOWISKA tworzenie i planowanie treści na różne platformy społecznościowe; zarządzanie społecznością online, odpowiadanie na komentarze i wiadomości; monitorowanie trendów i analiza danych dotyczących zaangażowania użytkowników; planowanie i realizacja płatnych kampanii...