- wspierasz Menadżera działu ds. doświadczeń klienta w prowadzonych projektach,
- uczestniczysz w międzydziałowych projektach dotyczących budowania satysfakcji klienta,
- analizujesz, optymalizujesz i tworzysz nowe procesy wspierające Carrefour w budowaniu lepszej obsługi klienta,
- dbasz o prawidłowy przebieg i standardy obsługi klienta i we wszystkich kanałach komunikacji oraz nadzorujesz. przepływ informacji wewnątrz organizacji,
- współtworzysz i opiekujesz się bazą danych klientów (CRM) i tworzysz cykliczne raporty oparte na zdefiniowanych KPI,
- uczestniczysz w komitetach poświęconych klientom.
- masz proaktywną postawę i chętnie podejmujesz się nowych wyzwań.
- spotkania w dużym gronie nie są dla Ciebie problemem,
- płynnie posługujesz się pakietem Office a w szczególności Excel i Powe Point,
- lubisz analizować dane i wyciągać konstruktywne wnioski mające przełożenie na działanie biznesu,
- wiesz, jak ważne jest budowanie doświadczeń zakupowych klientów i potrafisz przełożyć to na procesy wewnątrz organizacji,
- dobrze czujesz się w pracy zespołowej, jesteś osobą samodzielną i dokładną.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.