Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Fundraiser Warszawa
Specjalista ds. budowania długotrwałych relacji biznesowych w Dziale Dostępności

Specjalista ds. budowania długotrwałych relacji biznesowych w Dziale Dostępności

Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
Warszawa, ul. Domaniewska 50a
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
100 dni temu
Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Nasze projekty dotyczą m.in: aktywnej rehabilitacja, wsparcia finansowego, seksualność i rodzicielstwo, sportów ekstremalnych, pomocy, a ostatnio też integracji dzieci z niepełnosprawnością i pełnosprawnych. Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Z nami bariery nie istnieją!
Nasze biuro mieści się w Warszawie, jest dostosowane architektonicznie do wymagań osób ze szczególnymi potrzebami. Pracujemy w systemie hybrydowym, dając możliwość zatrudnienia również osobom z niepełnosprawnościami.
Do naszego Działu Dostępności prowadzimy rekrutację na stanowisko: Specjalista ds. budowania długotrwałych relacji biznesowych
Specjalista ds. budowania długotrwałych relacji biznesowych w Dziale Dostępności
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Domaniewska 50a
Do Twoich zadań będzie należało:
  • Udział w realizacji strategii działań Fundacji w wyznaczonym obszarze
  • Poszukiwanie partnerów oraz miejsc do współpracy dotyczących dostępności
  • Budowa relacji z potencjalnymi odbiorcami działań, trenerami oraz audytorami
  • Udział w pozyskiwaniu środków finansowych w tym również grantów i środków UE, centralnych i samorządowych w ramach obszaru działań
  • Realizacja zleconych zadań w zakresie sprzedaży usług wsparcia dostępności kierowanych do różnych grup podmiotów
  • Tworzenie baz danych i obsługa dużej ilości kontaktów zewnętrznych
  • Współpraca przy przygotowywaniu raportów, redagowaniu materiałów
  • Prowadzenie szczegółowej dokumentacji wykonywanych działań
  • Współpraca z wolontariuszami i ekspertami celem przeprowadzenia działań, w tym rozliczanie czasu pracy wolontariuszy i ekspertów
  • Pozyskiwanie bezkosztowych sposobów promocji (np. influencer marketing)
Wyślij do nas CV, jeśli:
  • Posiadasz doświadczenie jako handlowiec, specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
  • Masz umiejętności z zakresu budowania długotrwałych relacji biznesowych
  • Szybko się uczysz i potrafisz pracować na sprzedaży kilku usług równocześnie
  • Posiadasz znajomość sfery związanej z szeroko pojętą dostępnością architektoniczną, cyfrową oraz społeczną dla osób z niepełnosprawnościami oraz znajomość przepisów związanych z tematyką dostępności.
  • Posiadasz doświadczenie w komunikacji i kontaktach z podmiotami zewnętrznymi oraz wolontariuszami
Dlaczego warto do nas dołączyć?
  • Jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje.
  • Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce.
  • Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub umowę współpracy. Oferujemy wynagrodzenie po 3-miesięcznym okresie próbnym w wysokości minimum 5185,24zł netto (w trakcie okresu próbnego 4889zł netto).
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu.
  • Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w obszarze dostępności.
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce.
  • Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Michała Kajki 80/82 lok 1, 04-620 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.