REMONDIS Medison to przedsiębiorstwo oferujące kompleksowe rozwiązania w zakresie gospodarki odpadami medycznymi i weterynaryjnymi.
Obecnie Grupa REMONDIS działa w 34 krajach świata. Dysponuje siecią 450 własnych instalacji i zatrudniającą ponad 30 tysięcy pracowników. Rocznie REMONDIS zbiera, przetwarza i sprzedaje w przybliżeniu 30 milionów ton surowców.
Obecnie poszukujemy
Kandydatek/ów do naszych Spółek na Stanowisko:
Specjalista ds. BHP
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: 392018
Opis stanowiska:
- Wykonywanie zadań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji,
- Opracowywanie procedur, materiałów informacyjnych z zakresu BHP,
- Prowadzenie wstępnych i okresowych szkoleń oraz instruktażu ogólnego z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Kontrola warunków pracy, stanu BHP i PPOŻ,
- Podejmowanie aktywnych działań mających na celu budowanie świadomości w obszarze BHP,
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP,
- Inicjowanie i prowadzenie działań optymalizacyjnych w zakresie BHP,
- Ocena ryzyka zawodowego,
- Udział w postępowaniu powypadkowym oraz dokumentowanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami.
Wymagania :
- Minimum dwuletniego doświadczenia w obszarze BHP,
- Kwalifikacji określonych dla co najmniej Specjalisty BHP zgodnie z rozporządzeniem w sprawie służby BHP,
- Znajomości pakietu Microsoft Office,
- Umiejętności nawiązywania kontaktu oraz budowania relacji,
- Zdolności analitycznego myślenia,
- Odporności na stres i umiejętności funkcjonowania w sytuacjach stresujących,
- Czynnego prawa jazdy kat. B,
- Gotowości do wyjazdów służbowych (obsługa Spółek należących do grupy).
Oferujemy:
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i osiąganych wyników,
- Możliwość rozwoju zawodowego i pozyskiwania nowych kwalifikacji oraz obszernego doświadczenia w zakresie finansów i księgowości,
- Pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa.