Nasz Klient zatrudni osobę na stanowisko:
Specjalista ds. BHP
Nr ref.: BHP/10/11/praca
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska:
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie: koordynacja ustawowego zakresu zadań w obszarze BHP.
Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Planowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych.
- Dokonywanie ocen ryzyka zawodowego.
- Opracowywanie dokumentacji powypadkowej.
- Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz.
- Dbanie o zgodność procedur i dokumentacji z wymogami przepisów BHP i PPOŻ.
Oczekiwania:
- Kwalifikacji zawodowych do pełnienia obowiązków inspektora ds. BHP.
- Wiedzy oraz doświadczenia z zakresu zagadnień BHP popartej co najmniej 5 letnim stażem pracy w zawodzie.
- Praktycznej znajomości przepisów bhp, ochrony środowiska i przepisów przeciwpożarowych.
- Uprawnienia do przeprowadzania szkoleń PPOŻ - wymagane.
- Współpracy z zewnętrznymi organami kontroli (Inspekcja Pracy, Inspekcja Sanitarna, Straż Pożarna, itp.).
- Umiejętności obsługi komputera w tym pakietu MS Office.
- Komunikatywności, elastyczności i dyspozycyjności.
- Umiejętności organizacyjnych i dokładności.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Stabilne miejsce zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Umowę o pracę na pełen etat w Departamencie Kadr i Płac.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji.