Jesteśmy największą firmą detaliczną na rynku brytyjskim, posiadającą oddziały w Irlandii, Europie Centralnej i Azji, jak również największą siecią handlową na polskim rynku z ponad 300 sklepami na terenie całego kraju. W związku z rozwojem sieci Tesco poszukujemy do nowo otwieranego sklepu w Raciborzu osób do pracy na stanowisko:
SPECJALISTA ds. BHP i P. POŻ.
Miejsce pracy: śląskie
Nr Ref.: SBHP
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:
Szkolenie pracowników w zakresie obowiązujących zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, a także bieżące doradztwo i sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przepisów.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Doskonała znajomość aktualnych przepisów i zasad BHP i P.Poż.
- Ukończone aktualne szkolenie dla pracowników służb BHP oraz dla pracowników prowadzących sprawy P.Poż. zorganizowane przez Państwową Straż Pożarną po 01.01.1999
- Umiejętność prowadzenia zajęć grupowych
- Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność wpływania na innych
- Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania
- Odpowiedzialność, samodzielność, i zaangażowanie w pracę
- Znajomość obsługi komputera w zakresie MS Word i MS Excel
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Regularne i terminowo wypłacane wynagrodzenie
- Szeroki zakres szkoleń na stanowisku pracy
- Duże możliwości rozwoju zawodowego (80% kadry kierowniczej w naszych sklepach pochodzi z awansów wewnętrznych)
- Dynamiczną i interesującą pracę.