Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie w Urzędzie
miasta stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 18 stycznia 2021 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- koordynowanie przestrzegania zasad: bezpieczeństwa informatycznego, teleinformatycznego, elektroenergetycznego, ochrony osób i mienia w Urzędzie, ochrony fizycznej Urzędu, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa osobowego w zakresie informacji niejawnych, ochrony zbiorów danych, danych osobowych, bezpieczeństwa obiegu informacji i dokumentacji, podpisu elektronicznego.
Charakterystyka pracy:
- administrowanie elektronicznymi systemami zabezpieczeń (EZS),
- realizacja zadań dot. modernizacji i rozbudowy EZS,
- odbiory systemów, odbiory techniczne, zapoznawanie się i opiniowanie projektów, dokumentacji powykonawczych,
- nadawanie, usuwanie, modyfikowanie uprawnień w EZS dla użytkowników pomieszczeń i obszarów (uprawnienia przypisywane są w systemach: Systemach Kontroli Dostępu, Systemach Włamania i Napadu, Systemach Automatycznej Identyfikacji Klucza),
- współpraca z organami ścigania w zakresie zabezpieczania danych z EZS,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz z m.in. następujących aktów prawnych: ustawa o ochronie osób i mienia wraz z aktami wykonawczymi, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o ustroju m.st. Warszawy, regulamin organizacyjny Urzędu m.st. Warszawy oraz przepisów prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza budynkiem. Budynek wyposażony w windy dostosowane do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, prowadzeniem rozmów telefonicznych, obsługą klienta oraz z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedowidzącym oraz niesłyszącym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie minimum średnie,
- minimum 3 lata stażu pracy,
- powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie: informatyki, bezpieczeństwa wewnętrznego, ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów, instalacji i eksploatacji systemów zabezpieczeń technicznych,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, komunikacja, samodzielność, sumienność, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie średnie profilowe z zakresu: bezpieczeństwa wewnętrznego, informatyki, elektroniki, elektryki, techniczno-elektroenergetycznego, administracji, przeciwpożarowego,
- doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w zakresie: informatyki śledczej, infrastruktury PKI, kryptograficznej ochrony urządzeń, badania jakości kodu wytwarzanego oprogramowania, budownictwa w zakresie sieci i systemów elektroenergetycznych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.