Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce. Oferujemy proste, bezpieczne usługi finansowe w szerokiej sieci, obejmującej placówki własne i pocztowe, a także poprzez kanały zdalne. Mamy już niemal 1,5 mln Klientów.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Staramy się, aby wszystko co robimy pozwalało na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy!
- samodzielnie realizować innowacyjne projekty,
- współtworzyć polską bankowość,
- budować rynkowe doświadczenie,
- zachować równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
- mieć stabilne warunki zatrudnienia,
- wykorzystywać własną inicjatywę,
- korzystać z bogatego pakietu benefitów (Pakiet Lux Med, Karta MultiSport, Program MultiBenefit, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny).
- dostosowywanie i bieżąca konfiguracja polityki bezpieczeństwa oraz korelacji w systemie klasy Security Information and Event Management zgodnie z wymaganiami prawnymi i nadzorczymi oraz polityką bezpieczeństwa Banku,
- bieżącą analizę zdarzeń w systemie oraz zarządzanie i rejestrowanie incydentów w obszarze bezpieczeństwa informacji,
- zapewnienie ochrony przetwarzanych informacji przed ich kradzieżą, nieuprawnionym dostępem, uszkodzeniem, modyfikacją,
- przeprowadzanie okresowych analiz ryzyka utraty integralności, dostępności lub poufności informacji oraz podejmowanie działań minimalizujących to ryzyko, stosownie do wyników przeprowadzanych analiz,
- definiowanie zagrożeń oraz mechanizmów kontrolnych dla bezpieczeństwa informacji związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym i opracowywanie propozycji ich usunięcia,
- udział w opracowywaniu i wdrażaniu zasad i procedur dotyczących bezpieczeństwa i zarządzania systemami teleinformatycznymi, w szczególności projektów regulacji wewnętrznych związanych z ustanowieniem i utrzymaniem Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001,
- udział w tworzeniu i testowaniu planów awaryjnych oraz lokalizacji zapasowych dla podtrzymania krytycznych procesów biznesowych,
- udział w sporządzaniu cyklicznych analiz BIA oraz procedur awaryjnych systemów teleinformatycznych.
- wykształcenie wyższe techniczne (informatyka, telekomunikacja, inne podobne),
- min. 2-letni udokumentowany staż pracy związany z bezpieczeństwem teleinformatycznym,
- znajomość standardów i dobrych praktyk w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji przetwarzanych w systemach teleinformatycznych oraz regulacji prawnych w tym zakresie,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość zagadnień związanych z obsługą systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego takimi, jak : Network Access Control, Web Application Firewall.
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.