- Identyfikacja zagrożeń i śledzenie trendów związanych z cyberbezpieczeństwem
- Administracja i konfiguracja polityk bezpieczeństwa DLP w oparciu o klasyfikację informacji
- Administracja i konfiguracja zabezpieczeń DoS/DDoS
- Wdrażanie, rozwój i utrzymywanie autorskich narzędzi bezpieczeństwa teleinformatycznego
- Administracja, planowanie i rozwijanie nowych funkcjonalności SIEM
- Uczestniczenie w procesie szacowania i oceny ryzyka wynikającego ze zidentyfikowanych podatności
- Wsparcie procesów zarządzania incydentami bezpieczeństwa
- Uczestniczenie w tworzeniu oraz modyfikacji istniejących polityk, procedur oraz wytycznych
- Rekomendowanie i ocena wskaźników monitorujących skuteczność wdrożonych procesów i zabezpieczeń
- Udział w projektach z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego przy współpracy z dostawcami zewnętrznymi i innymi działami w firmie
- Monitorowanie zmian w standardach i regulacjach z zakresu szacowania ryzyka oraz ciągłości działania dla obszaru telekomunikacyjnego
Szukamy Ciebie, jeśli:
- Masz doświadczenie w administracji i konfiguracji systemów bezpieczeństwa
- Znasz standardy związane z bezpieczeństwem ICT i zarządzaniem ryzykiem oraz rekomendacje ENISA (mile widziane)
- Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa IT
- Posługujesz się językiem angielskim w stopniu co najmniej dobrym
- Cechują Cię samodzielność, wysokie umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
- Jesteś osobą zaangażowaną, systematyczną i starannie wykonującą powierzone obowiązki
- Potrafisz rozwiązywać złożone problemy, również analityczne oraz wykazujesz inicjatywę w proponowaniu działań naprawczych i usprawniających
- Praktyczna znajomość tematyki bezpieczeństwa aplikacji mobilnych
- Wiedza o standardach i systemach telekomunikacyjnych
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.