Homeglobal to miejsce, które łączy w sobie ciekawe wyzwania, możliwości rozwoju oraz wspaniałą atmosferę.
Chcesz dołączyć do organizacji, która da Ci szansę na poznanie wyjątkowych ludzi a przy tym pokaże jak poruszać się w obszarze obsługi klienta?
W związku z rozwojem struktur poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Badania Jakości Obsługi
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Badanie ścieżek kontaktu z klientem w ramach Departamentu Obsługi Klienta;
- Wyciąganie wniosków z przeprowadzonych badań;
- Proponowanie rozwiązań z zakresu optymalizacji analizowanych procesów w obszarze Elektronicznej Obsługi Klienta;
- Monitorowanie zachowań, które są poniżej obowiązujących standardów oraz przedstawianie pomysłów na ich wyeliminowanie;
- Wsparcie działań obszaru Customer Experience.
Oczekiwania:
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków;
- Znajomość języka czeskiego, węgierskiego lub bułgarskiego będzie dodatkowym atutem;
- Kreatywność, umiejętność spojrzenia na zagadnienie z wielu perspektyw;
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
- Dobra organizacja czasu pracy;
- Przykładanie wagi do szczegółów, skrupulatność;
- Znajomość pakietu Office.
Oferujemy:
- Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
- Rozwój w zakresie przyszłościowej dziedziny jaką jest Customer Experience oraz awansu w strukturach firmy;
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
- Elastyczność w tworzeniu grafiku dyspozycyjności;
- Dofinansowanie do karty MultiSport oraz Medicover;
- Pracę w nowoczesnym biurowcu w ścisłym centrum Warszawy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Gwarantujemy:
- świetna lokalizacja
- prywatna opieka medyczna
- parking rowerowy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- karta sportowa
- elastyczne godziny pracy
- owocowe wtorki
- kawa i herbata