Specjalista ds. badań satysfakcji klienta i NPS
Departament Jakości
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/2019/271
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Projektowanie, organizacja i nadzór nad zbieraniem informacji zwrotnej klientów (satysfakcja i doświadczenie klientów w różnych punktach styku) - badania ilościowe i jakościowe.
- Przygotowanie analiz wspierających podnoszenie poziomu satysfakcji klientów i efektywności obsługi na wszystkich etapach ścieżek obsługowych i zakupowych klientów
- Realizacja i rozwój badań satysfakcji i NPS (transakcyjnego i relacyjnego)
- Badanie poziomu standardów obsługi w kanałach interakcji z klientami (badania tajemniczego klienta)
- Dostarczenie insightów rynkowych odnośnie zachowań konsumenckich
- Raportowanie, komunikacja i prezentacja danych z badań satysfakcji, jakości i efektywności obsługi
- Współpraca z innymi działami firmy w powyższych zakresie podnoszenia satysfakcji klientów
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce.
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy.
- System szkoleń i programów rozwojowych.
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe preferowane: ekonomia, zarządzanie, socjologia, matematyka, statystyka, badania marketingowe.
- Min 3. letnie doświadczenie w obszarze badań oraz w sporządzaniu raportów lub analiz
- Znajomość ilościowych i jakościowych metod oraz technik badawczych
- Bardzo dobra znajomości obsługi pakietu MS Office i umiejętności tworzenia analiz statystycznych (znajomość SQL i SPSS);
- Logiczne i analityczne myślenie pozwalającego na wyciąganie wniosków;
- Umiejętność wizualizacji wyników w sposób przejrzysty