Specjalista ds. badań marketingowych
(umowa na zastępstwo)
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: AKU/001/0518
To, co dajemy to możliwość:
- przygotowywania badań marketingowych – identyfikowanie problemów badawczych, dobieranie adekwatnej metodologii, przygotowanie narzędzi
- analizy danych
- przygotowywania raportów i rekomendacji
- współpracy z klientami wewnętrznymi oraz z agencjami badawczymi
Zaaplikuj, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: socjologia, marketing, psychologia, etnografia (mile widziane specjalizacje związane z badaniami rynku i/lub analizami ilościowymi)
- posiadasz doświadczenie w zakresie projektowania, realizacji i analizy badań ilościowych i jakościowych
- nie jest Ci obca metodologia badań
- potrafisz logicznie myśleć, syntetyzować dane oraz wyciągać wnioski
- sprawnie poruszasz się w pakiecie MS Office (Word, Excel, Power Point)
- znasz angielski na poziomie komunikatywnym
Mile widziane:
- znajomość IBM SPSS (przygotowanie danych, transformacja zmiennych, statystyki opisowe)
- praktyczna znajomość narzędzi badawczych jakościowych i ilościowych, wiedza statystyczna z zakresu analizy danych
Jeśli jesteś osobą otwarta na innych, samodzielną, dociekliwą, sumienną, charakteryzującą się analitycznym podejściem do rozwiązywania problemów to szybko odnajdziesz się w tym Zespole. Dodatkowo przydadzą Ci umiejętność komunikacji i pracy w Zespole (przekazywanie informacji, pozyskiwanie jej, rozumienie potrzeb).
Co możemy Ci zaoferować?
- możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w obszarze analizy danych marketingowych,
- nowoczesne narzędzia do pracy z danymi
- benefity (m.in. darmowe dostęp do szkoleń na platformie Linkedin, do ebooków m.in. Legimi, multisport, prywatna opieka)
- możliwość podjęcia współpracy w ramach umowy o pracę na czas zastępstwa min. rok