O branży finansowej wiemy wszystko. Stale poszerzamy ofertę produktów utrzymując przy tym niekwestionowaną pozycję lidera na rynku. Przed nami kolejne wyzwania.
Aby im sprostać poszukujemy zmotywowanej i doświadczonej osoby, która wesprze nasz dalszy rozwój na stanowisku:
Specjalista ds. Badań Marketingowych
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
- Koordynowanie projektów badawczych prowadzonych w firmie
- Dobieranie odpowiednich metod badawczych i narzędzi do potrzeb zgłoszonych przez klienta wewnętrznego
- Prowadzanie badań marketingowych przy współpracy z klientami wewnętrznymi oraz z agencjami zewnętrznymi (badań rynku)
- Merytoryczne i koncepcyjne opracowywanie raportów z badań marketingowych
- Prezentowanie wyników przeprowadzonych i zleconych badań oraz dostarczanie rekomendacji
- Analizowanie rynku konkurencji bezpośredniej i pośredniej
Oczekujemy:
- wiedzy z zakresu prowadzania badań marketingowych
- umiejętności konstruowania narzędzi badawczych
- wiedzy z zakresu badania potrzeb klienta
- 3-letnie doświadczenie w dziale badań marketingowych lub agencji badawczej
- preferowane wykształcenie wyższe – socjologia, psychologia
- bardzo dobrej znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- mile widziana znajomość jęz. angielskiego
- zdolności analitycznych, komunikatywność, elastyczności, dokładności i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- przyjazną atmosferę pracy,
- szeroki pakiet szkoleń otwartych oraz zamkniętych,
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego.