Specjalista ds. badań (konsumenckich/marketingowych)
Miejsce pracy: Łódź
Sięgasz wzrokiem dalej niż linia horyzontu?
Ciekawość ludzi i otoczenia to Twoja cecha charakterystyczna?
Lubisz twórczą współpracę, dbasz o relacje z ludźmi?
Poszukujesz rozwiązań i zachowujesz optymizm?
... a do tego masz pojęcie o badaniach konsumenckich?
Jeśli TAK, ta oferta jest dla Ciebie.
Szukamy osoby, która:
- Jest nastawiona na współpracę i dobre relacje;
- Posiada wykształcenie kierunkowe (socjologia, psychologia, antropologia, marketing);
- Ma wiedzę z zakresu metod ilościowych i jakościowych w badaniach;
- Potrafi analizować dane wieloźródłowe;
- Umie stawiać hipotezy i jest dociekliwa w poszukiwaniu rozwiązań;
- Potrafi tworzyć kwestionariusze oraz scenariusze badawcze.
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie we współpracy z firmami badawczymi lub po stronie agencji;
- Znajomość narzędzi i paneli badawczych (m.in. SPSS Statistics).
Co zyskasz w zamian:
- Możliwość prowadzenia niestandardowych projektów badawczych;
- Poznanie obszaru handlu detalicznego H&B u lidera w tej branży;
- Możliwość współtworzenia standardów badań w firmie;
- Kreatywne środowisko pracy;
- Świetne zaplecze socjalne: https://kariera.rossmann.pl/pakiety-socjalne/