poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. Badań i Standardów
Miejsce pracy: Warszawa
Na tym stanowisku będziesz miał okazję:
- zajmować się badaniami jakości obsługi klienta i badaniami satysfakcji;
- prowadzić projekty badawcze z zakresu Customer Experience;
- analizować wyniki realizowanych badań i przygotowywać rekomendacje;
- ściśle współpracować z innymi jednostkami Banku w zakresie badań marketingowych.
Oferujemy Ci:
- dużo ciekawej pracy;
- możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie badań marketingowych i pracy w instytucji bankowej;
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji;
- pracę w energicznym i ambitnym zespole;
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego;
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- zdobyłeś wykształcenie wyższe - najlepiej ekonomiczne, bankowe, marketingowe (inne również mile widziane);
- masz min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze badań marketingowych, jakości obsługi, sprzedaży;
- znasz podstawowe zagadnienia z zakresu badań marketingowych - głównie badań ilościowych;
- wiesz jak używać formuły „wyszukaj pionowo”;
- jesteś osobą dokładną i sumienną;
- wykazujesz inicjatywę i zaangażowanie;
- lubisz pracować w zespole;
- akceptujesz umowę na czas zastępstwa.
z dopiskiem: OJ/SB/10/18 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.