Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Specjalista ds. Badań i Rozwoju
Zakres Obowiązków:
- Rozwój i wdrażanie nowych i istniejących produktów (FMCG).
- Zarządzanie projektami z zakresu rozwoju, wprowadzania, optymalizacji oraz kosztów.
- Kooperacja z wewnętrznymi działami firmy.
- Udział w projektach rozwoju oraz wprowadzania produktów w regionie: Europa, Ameryka Północna i Rosja.
- Opracowywanie informacji i dokumentacji na zgodność z prawem żywnościowym o produkcie na finalną etykietę produktu.
- Znajomość branży oraz nowości rynkowych,
- Terminowa realizacja zadań.
- Przygotowywanie prezentacji i szkoleń wewnętrznych.
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w branży spożywczej.
- Wykształcenie wyższe w zakresie żywności.
- Znajomość prawa żywnościowego oraz procedur rozwoju produktu i procesu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym.
- Dobra znajomość komputera.
- Mile widziane: znajomość SAP oraz doświadczenie we współpracy z sieciami w zakresie marek własnych.
- Umiejętności organizacyjne oraz w zarządzaniu projektami.
Oferta:
- Praca w dynamicznie rozwijającej się organizacji z sektora FMCG.
- Pakiet benefitów.
- Transport firmowy do pracy.
- Możliwość zdobywania doświadczeń w międzynarodowej firmie.