Ogłoszenie numer: 265656, z dnia 2013-03-29
ADASA jest firmą inżynieryjną i konsultingową z siedzibą główną w Barcelonie (Hiszpania) prowadzącą działalność biznesową na całym świecie, specjalizującą się w technologicznych rozwiązaniach dla kompleksowego zarządzania gospodarką wodną oraz w sektorze ochrony środowiska.
Oferujemy usługi związane z przygotowaniem, realizacją i wdrażaniem projektów w następujących obszarach działalności: systemy informacyjne, jakość i środowisko, automatyka i systemy sterowania, hydrologia oraz infrastruktura hydrauliczna. ADASA realizuje obecnie strategię rozwoju międzynarodowego, poszukując nowych rynków dla projektów zgodnych z profilem firmy. Do naszego biura w Warszawie poszukujemy silnie zmotywowanych osób, które chciałyby zaangażować się w najważniejszy dla nas projekt, jakim jest nasza firma.
Firma ADASA SISTEMAS dostarczająca systemy informatyczne oraz rozwiązania technologiczne w branży gospodarki wodnej oraz ochrony środowiska poszukuje do biura w Warszawie osoby na następujące stanowisko:
Specjalista ds. automatyki i sterowania (branża wod-kan)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- analizę specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) do przetargów publicznych dla branży wodno-kanalizacyjnej,
- przygotowanie ofert przetargowych i projektów technicznych,
- udział w późniejszej realizacji projektów i zamówień zapewniając wysoki standard oraz terminową realizację.
Zakres realizowanych projektów przez firmę ADASA dla przedsiębiorstw wodno-kanalizacyjnych: automatyka i sterowanie, monitoring sieci wodociągowej i kanalizacji, systemy zdalnej kontroli, efektywność energetyczna, systemy GIS, SCADA, modelowanie hydrauliczne.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie inżynierii (automatyka i robotyka, informatyka, telekomunikacja, elektronika, inżynieria środowiska lub pokrewne)
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego we wdrażaniu technologii do przedsiębiorstw wodno-kanalizacyjnych, np. automatyka, oprogramowanie (GIS, ERP, CRP), modelowanie.
- Doświadczenie w przygotowaniu ofert na przetargi publiczne
- Znajomość języka angielskiego
- Znajomość języka hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem
- Umiejętności interpersonalne i sprzedażowe, ukierunkowanie na praktyczne rozwiązywanie problemów
Oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego