SEPHORA jest już od wielu lat liderem na rynku polskim, a będąc częścią koncernu LVMH uczestniczy w jego światowym sukcesie w branży wyrobów luksusowych. SEPHORA to pracodawca międzynarodowy, obecny przede wszystkim w Europie, Stanach Zjednoczonych i Chinach. W Polsce jesteśmy już od 1999 roku, a dzisiaj mamy 88 perfumerii w największych miastach Polski i zatrudniamy ponad 950 osób.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej organizacji, obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- przygotowywanie zamówień związanych z nowościami produktowymi, akcjami handlowymi i katalogami produktów,
- przygotowanie raportów stoku, sprzedaży i marży,
- analiza akcji promocyjnych, podsumowania aktywności handlowych,
- przygotowywanie statystyk sprzedaży dla dostawców,
- współpraca z dostawcami w zakresie realizacji planów marketingowych marek,
- komunikacja z perfumeriami (informacje o nowościach, promocjach etc.),
- przygotowanie prezentacji,
- kontrola budżetu i wydatków działu.
- wykształcenia wyższego o kierunku marketingowym lub ekonomicznym,
- znajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
- znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem,
- m.in. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie handlowej,
- zdolności analitycznych,
- dokładności, skrupulatności i precyzji w wykonywanych zadaniach,
- pasji w wykonywaniu codziennych zadań i wysokich umiejętności interpersonalnych, przejawiających się w budowaniu pozytywnej atmosfery w zespole.
SEPHORA wspiera na co dzień tych, którzy poszukują wyzwań, a kariera w SEPHORA to wykorzystanie unikalnej szansy rozwoju zawodowego w firmie kładącej szczególny nacisk na inicjatywę, pasję, wolność, emocje, doskonałość i odwagę. Naszym profilowym kandydatom gwarantujemy pracę, która stanie się ich pasją, dynamiczny rozwój w międzynarodowej organizacji oraz bogaty i konkurencyjny pakiet socjalny.