Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. archiwum

GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Gdańsk
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
716 dni temu
Specjalista ds. archiwum
Miejsce pracy: Gdańsk
R/56R22/WCH
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
  • Współprowadzenie archiwum zakładowego,
  • Nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum zakładowego,
  • Przyjmowanie, przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,
  • Kwalifikowanie i klasyfikowanie dokumentacji do odpowiednich kategorii archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zarządzeniami wewnętrznymi,
  • Koordynacja i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, instrukcji archiwalnej i innych aktów obejmujących zasady obiegu dokumentów na Uniwersytecie,
  • Koordynacja czynności kancelaryjnych, aktualizowanie instrukcji kancelaryjnej oraz wykazu akt,
  • Pełnienie funkcji Koordynatora Czynności Kancelaryjnych,
  • Udostępnianie dokumentacji archiwalnej,
  • Nadzór nad procesem brakowania dokumentacji,
  • Współpraca z Archiwum Państwowym,
  • Udział we wdrażaniu elektronicznego obiegu dokumentów na Uniwersytecie.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • Wykształcenie wyższe ze specjalnością archiwistyka lub zarządzanie dokumentacją,
  • Znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych do ustawy,
  • Umiejętność tworzenia aktów prawnych dotyczących funkcjonowania archiwum zakładowego,
  • Mile widzialne doświadczenie w pracy w archiwum zakładowym,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem elektronicznego obiegu dokumentów,
  • Dokładność, sumienność.
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę,
  • pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce,
  • możliwość podnoszenia kompetencji w ramach obejmowanego stanowiska,
  • pracę w jedynej uczelni medycznej posiadającej status uczelni badawczej,
  • atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
 

Poznaj

GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY

Gdański Uniwersytet Medyczny to nie tylko najlepsza uczelnia medyczna w Polsce, która plasuje się w pierwszej dziesiątce najlepszych polskich uczelni państwowych (6 miejsce).

Gdański Uniwersytet Medyczny to złożona organizacja, o długiej tradycji, wielu osiągnięciach i ogromnych możliwościach.

Obok wypełniania zadań dydaktycznych i badawczych, pełni również rolę organu założycielskiego dla czterech podmiotów leczniczych. Publikacje naukowców GUMed są jednymi z najczęściej cytowanych w prestiżowych czasopismach (wysoki Impact Factor).

Gdański Uniwersytet Medyczny to ośrodek akademicki, który stawia na praktyczne nauczanie zawodu w oparciu o nowoczesną infrastrukturę dydaktyczną – posiadamy m.in. nowoczesne pracownie multimedialne wykorzystujące druk 3D i zakłady symulacji.

W ciągu 75 lat bogatej historii pracownicy Uczelni i Szpitali wspólnie przyczynili się do utworzenia unikatowych jednostek w skali kraju m.in. Centrum Udarowego czy Centrum Medycyny Translacyjnej.

Gdański Uniwersytet Medyczny jest miejscem styku wielu kultur dzięki realizowanym studiom anglojęzycznym (English Division) i nawiązywanej współpracy z zagranicznymi partnerami, w tym uczelniami.

Gdański Uniwersytet Medyczny jest organizacją, która odważnie patrzy w przyszłość i stawia sobie wiele ambitnych celów. Uczelnia podejmuje wysiłek, by wzmocnić synergię dydaktyki, nauki oraz profesjonalnego zarządzania.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.