Dołącz do naszego Zespołu na stanowisko
SPECJALISTA DS. ARCHIWIZACJI
CieszynJeśli jesteś osobą:
- posiadającą wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane: ogólne, administracja, zarządzanie),
- posiadającą min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znającą pakiet MS Office w stopniu bardzo dobrym,
- skrupulatną, dokładną, zaangażowaną, samodzielną, wykazującą się inicjatywą, odpowiedzialną i terminową w działaniu oraz potrafiącą właściwie wyznaczać priorytety w realizacji zadań, kulturalną,
- posiadającą prawo jazdy kat. B.
Mamy dla Ciebie pracę, która głównie polega na:
- prowadzeniu archiwum zakładowego - zarządzaniu archiwizacją dokumentów zgodnie z obowiązującymi w Spółce procedurami,
- gromadzeniu akt, odpowiedniej ich klasyfikacji i opisie, zabezpieczaniu, przechowywaniu i udostępnianiu dokumentacji oraz prowadzeniu ewidencji dokumentacji przekazywanej do archiwum (opisywanie, katalogowanie) zgodnie z przepisami prawa (RODO, Kodeks Pracy) oraz przyjętymi zasadami w Spółce,
- zapewnianiu ciągłości obiegu akt na potrzeby komórek organizacyjnych firmy oraz monitorowaniu przekazywania dokumentacji do archiwum w wyznaczonych terminach i zgodnie z przyjętymi zasadami,
- współpracy z komórkami organizacyjnymi firmy w zakresie zarządzania procesem archiwizacji dokumentacji firmowej,
- sporządzanie sprawozdań związanych z inwentaryzacją dokumentacji,
- prowadzeniu innych prac administracyjno-biurowych,
- inicjowaniu, opiniowaniu i wdrażaniu rozwiązań zapewniających wzrost efektywności działania.
Oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym,
- umowę o pracę oraz stabilne warunki zatrudnienia,
- stałe wynagrodzenie i rozbudowany system motywacyjny,
- pakiet prywatnej opieki medycznej oraz grupowe ubezpieczenie ochronne,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju poprzez udział w szkoleniach, warsztatach,
- samodzielność w działaniu,
- miłą i koleżeńską atmosferę w pracy.