Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Archiwalnych

PPF Hasco-Lek S.A.
Wrocław
praca stacjonarna
rekrutacja online
1569 dni temu

Twoje nowe miejsce pracy:


Jesteśmy czołowym producentem najwyższej jakości leków, suplementów diety oraz produktów medycznych. Prowadzimy także zaawansowane badania w dziedzinie nauk medycznych oraz farmacji. Działamy w oparciu o całkowicie polski kapitał i na rynku funkcjonujemy z sukcesami już od ponad 35 lat.

Specjalista ds. Archiwalnych
Miejsce pracy: Wrocław

[REKRUTUJEMY ONLINE]

 

Do naszego Archiwum szukamy osób, które:

  • lubią zarówno pracę indywidualną jak i również w zespole,
  • uwielbiają pracę dokumentacją,
  • wykazują proaktywną postawę i są przyjaźnie usposobione dla nas ważna jest atmosfera pracy!

Dołącz do nas !

 

Przejmij odpowiedzialność za:

  • realizację procesów związanych z obsługą archiwalną w zakresie: przyjmowania, przechowywania, zabezpieczania, tworzenia ewidencji archiwalnej, brakowania, niszczenia dokumentacji zarchiwizowanej w obrębie Grupy Hasco,
  • obsługę magazynów archiwum,
  • udzielanie wsparcia zespołowi w pozostałych bieżących zadaniach

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

  • minimum rocznego doświadczeni w pracy na stanowisku archiwisty lub w obszarze zarządzania dokumentacją,
  • ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia lub ukończone studia o specjalizacji archiwalnej lub zarządzania dokumentacją,
  • zaangażowania w wykonywaną pracę,
  • orientowania na stały rozwój własnego obszaru,
  • chęci uczenia się i stałego podnoszenia kwalifikacji,
  • mobilności.

Co zyskujesz?

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę na pełen etat,
  • możliwości korzystania z bogatego pakietu benefitów (dopłaty do karty MultiSport, biletów na mecze i koncerty, do wczasów - mamy własny ośrodek nad morzem, świadczenia rzeczowe w okresie świąt, możliwość skorzystania z polisy na życie lub prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych zasadach finansowania), udział w imprezach integracyjnych oraz dostęp do biblioteczki Grupy Hasco,
  • sympatycznych współpracowników gotowych dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym.
„Do przesyłanej aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO-LEK S.A. z siedzibą we Wrocławiu 51-131, ul. Żmigrodzka 242E udostępnionych w złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącego procesu rekrutacji, zgodnie z RODO i przepisami krajowymi dotyczącymi ochrony danych osobowych.”
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...