IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!!
Specjalista ds. aplikacji i systemów operacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: [1268] A
Nr Ref.: [1268] A
Zadania:
- Utrzymanie aplikacji biznesowych działających w reżimie 24/7
- Konfiguracja i optymalizacja działania aplikacji biznesowych
- Aktualizacja oprogramowania standardowego
- Zarządzanie, monitorowanie i optymalizacja działania systemów operacyjnych
- Wykonywanie kopii zapasowych środowiska aplikacji biznesowych
- Zarządzania użytkownikami oraz dostępem do aplikacji i zasobów plikowych
- Podstawowa administracja maszynami wirtualnymi w klastrze VMware
Wymagania:
- Kilkuletnie doświadczenie w utrzymaniu systemów IT w dużej organizacji
- Znajomość warstwowej architektury aplikacji
- Doświadczenie w zakresie szyny danych: Weblogic SOA oraz WSO2
- Znajomość narzędzia soapUI , umiejętność tworzenie zapytań soap/rest/api/post
- Doświadczenie w zarządzaniu serwerami mapowymi Esri, Integraph, Geoserver
- Doświadczenie w zarządzaniu serwerami aplikacyjnymi Windows IIS oraz Tomcat
- Dobra znajomość systemów operacyjnych Linux oraz Windows Server wraz z Active Directory
- Znajomość technologii wirtualizacji VMWare
- Znajomość protokołów SAN, NAS
Mile widziane:
- Znajomość rozwiązania NetBackup, Networker
- Znajomość systemu Trend Micro Deep Security
- Znajomość rozwiązań LB
- Znajomość baz danych MSSQL ora PGSQL (pgpool)
- Znajomość języków skryptowych (Powershell, Bash lub Perl)
- Doświadczenie w pracy w środowisku kontenerowym - Docker/Kubernetes
- Podstawa wiedza na temat działania usług mapowych WMS, WMTS, WFS, WCS i CSW
- Doświadczenie w pracy z systemem ticketowym HPSM
- Podstawowa znajomość technologii Liferay, Wordpress
- Znajomość metodyki ITIL