Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obszary outsourcingu, w których się specjalizujemy, to:
+ sprzedaż, telesprzedaż, wsparcie sprzedaży, bazy danych
+ obsługa klienta: serwisy informacyjne i infolinia, serviceDesk i helpDesk
+ badania marketingowe
+ studio nagrań
+ doradztwo biznesowe
+ wirtualne contact center
Realizujemy projekty niestandardowe, elastycznie dopasowane do indywidualnych potrzeb najbardziej wymagających klientów.
Dodatkowo, zapewniamy doradztwo w zakresie projektowania, budowy i zarządzania wewnętrznymi call/contact center
W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Projektowanie i implementacja aplikacji w języku C#
- Testowanie stworzonych rozwiązań oraz tworzenie dokumentacji
- Programowanie warstwy dostępu do danych oraz zapytań SQL/T-SQL, procedur
- Wykonywanie prac utrzymaniowych
- Diagnostyka i rozwiązywanie problemów, wsparcie użytkowników
- Wykształcenie wyższe (preferowani absolwenci uczelni technicznych bądź studenci ostatniego roku studiów)
- Znajomość języka C# oraz środowiska .NET
- Znajomość MSSQL w zakresie tworzenia zapytań, procedur i indeksów
- Znajomość HTML/XHTML, CSS oraz Java Script
- Doświadczenie w pracy z MS Visual Studio oraz MS SQL Server Management Studio
- Kontakt z najnowszymi technologiami
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.