Specjalista ds. Analizy Biznesowej
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- przygotowanie elementów bazodanowych w zakresie wybranych elementów nadzorowanego procesu,
- praca z wykorzystaniem Power BI i Dataflow – programowanie w języku M (queries),
- przygotowanie raportów w zakresie monitorowanych wskaźników,
- bieżące weryfikowanie plików budżetowych,
- analizowanie przygotowanego budżetu pod kątem wykonalności i przyjętych założeń, miesięczne wskazywanie odchyleń,
- wsparcie w tworzeniu/aktualizacji budżetów,
- bieżące wsparcie działu kontrolingu w zakresie przygotowania produkcji, tj. (budżet szczegółowy, wycinek z budżetu, ilość zabudżetowana/pozostało do wykonania).
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- znajomość branży / procesów budowlanych,
- wiedza z zakresu tworzenia i zarządzania budżetami oraz harmonogramami,
- podstawowa wiedza w zakresie modelowania przepływu informacji dla branży budowlanej,
- podstawowa w zakresie zagrożeń procesów raportowania płynących ze specyfiki branży,
- zaawansowana znajomość MS Excel,
- mile widziana znajomość SAP i Power BI,
- prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania sporadycznych wyjazdów służbowych (ok. raz w miesiącu) na budowy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego przyswajania wiedzy,
- komunikatywność, łatwość w prezentowaniu złożonych procesów i koncepcji.
Oferujemy
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLAND'S BEST EMPLOYERS 2022 i 2023,
- przyjazny i profesjonalny proces onboardingu,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci), w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, w którym razem BUDUJEMY PRZYSZŁOŚĆ,
- atmosferę budującą zaangażowanie– konkursy dla pracowników i inicjatywy wewnętrzne,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy,
- transparentny system premiowy,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych)
- możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Nasza historia zaczęła się w 1945r. od odbudowy mostów po II wojnie światowej. W Warszawie, gdzie mamy główną siedzibę, niemal wszystkie mosty zostały zbudowane lub przebudowywane właśnie przez nas.
Jako generalny wykonawca realizujemy projekty na terenie całej Polski we wszystkich kluczowych obszarach budownictwa: OGÓLNEGO, PRZEMYSŁOWEGO, ENERGETYCZNEGO, INFRASTRUKTURALNEGO ORAZ OCHRONY ŚRODOWISKA.
Nasz zespół tworzy obecnie ponad 800 pracowników Mostostalu Warszawa S.A., i niemal 1500 w całej grupie kapitałowej. W 2022r. uzyskaliśmy tytuł POLAND'S BEST EMPLOYERS.
Jesteśmy firmą notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych od 1993 roku.
Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest ACCIONA – międzynarodowa organizacja zatrudniająca ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
Pracownicy i ich bezpieczeństwo są dla nas najwyższym priorytetem, o czym świadczy m.in. nasza aktywność w Porozumieniu dla Bezpieczeństwa w Budownictwie.
Naszą siłą jest wielopokoleniowy, doświadczony zespół, dzielący się wiedzą i budujący partnerskie relacje.
Poznaj
MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.
Mostostal Warszawa S.A. jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona – hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.