W T-Mobile Polska S.A wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!
- Przygotowywanie i analizowanie ilościowych i jakościowych raportów sprzedażowych dla segmentu SOHO/SME
- Rozwój narzędzi raportowania i systemów informacyjnych
- Rozwój zakresu, rodzaju i sposobu analiz sprzedaży dla wsparcia kierownictwa w zarządzaniu kanałami i wspomagania decyzji zarządczej
- Tworzenie rekomendacji i prognoz w oparciu o dostępne dane
- Ocena efektywności kanałów zewnętrznych i wewnętrznych ( ECC, ICC, Telemarketing- Rynek Biznesowy), potencjału na potrzeby rozwoju i optymalizacji kanałów sprzedaży SME/SOHO
- Współpraca przy wyznaczaniu celów sprzedażowo - priorytetowych oraz ocena realizacji wyznaczonych celów
- Prowadzenie i koordynacja projektów w Departamencie B2B przy współpracy z innymi Departamentami (w tym przygotowywanie harmonogramów i prezentacji);
- Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze Call Center
- Znajomość zagadnień z zakresu analizy i statystycznej obróbki danych oraz ich poprawnej interpretacji
- Znajomość pakietu MS Office (w tym zaawansowane funkcje Excel i Access)
- Znajomość SQL
- Znajomość języka angielskiego
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność
- Komunikatywność, kreatywność
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.